Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wydział Komunalno-Inwestycyjny i Rozwoju Lokalnego

Szczegóły informacji

Wydział Komunalno-Inwestycyjny

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-12-16 09:31:57 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Wydział Komunalno - Inwestycyjny


Naczelnik Wydziału: Zenon Jankowski
Tel: 89 757 22 31 wew. 30 

Wydział Komunalno - Inwestycyjny podlega bezpośrednio Burmistrzowi.
 
Do zadań Wydziału Komunalno – Inwestycyjnego należy:
  1. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem, dokumentacją i realizacją inwestycji i kapitalnych remontów dotyczących mienia komunalnego.
  2. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych na realizację inwestycji i kapitalnych remontów.
  3. Prowadzenie spraw związanych z nadzorem nad działalnością spółek gminnych w zakresie gospodarki komunalnej.
  4. Realizacja zadań z zakresu utrzymania i eksploatacji dróg, ulic gminnych, w tym w szczególności:
    1. przygotowanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy dot. zaliczania dróg i ulic do poszczególnych kategorii,
    2. projektowanie przebiegu ulic,
    3. budowa, modernizacja, rekultywacja i ochrona dróg,
    4. zarządzanie drogami gminnymi publicznymi oraz wewnętrznymi, stanowiącymi własność Gminy,
    5. określanie zasad szczegółowego korzystania z dróg, w tym wykorzystania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne,
    6. uzgadnianie projektów przejścia z infrastrukturą techniczną przez gminne drogi publiczne oraz wewnętrzne, stanowiące własność Gminy.
  5. Tworzenie i utrzymanie zieleni miejskiej urządzonej,
  6. Utrzymanie targowisk.
  7. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem cmentarzy komunalnych, w tym cmentarzy wojennych.
  8. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarką komunalnymi lokalami mieszkalnymi:
    1. nadzór nad gospodarowaniem i zarządzaniem lokalami mieszkalnymi,
    2. zamiana lokali mieszkalnych,
    3. przygotowanie umów najmu lokali mieszkalnych, w tym socjalnych,
    4. usuwanie skutków samowoli lokalowej,
    5. analiza danych do ustalenia stawek czynszowych oraz opłat za lokale mieszkalne,
  9. Realizacja przepisów wynikających z ustawy Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działania Wydziału,
  10. Udział, jako komórka prowadząca, w realizacji przepisów wynikających z ustawy Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działania Wydziałów Urzędu,
  11. Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad jednostkami Gminy powołanymi do realizacji zadań w zakresie gospodarki komunalnej i mieszkaniowej.
  12. Prowadzenie nadzoru inwestorskiego zadań inwestycyjnych i remontowych wykonywanych w obiektach administrowanych przez Urząd.
  13. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z oświetleniem  terenów gminnych oraz oświetleniem dróg w Gminie.
  14. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z dostawą energii elektrycznej do obiektów gminnych jednostek organizacyjnych, w tym rozliczanie kosztów jej dostarczenia do obiektów administrowanych przez Urząd.
  15. Prowadzenie zagadnień dot. bezdomnych zwierząt, tym nadzór nad funkcjonowaniem gminnego schroniska dla zwierząt oraz zbieraniem bezdomnych zwierząt i umieszczaniem ich w schronisku,
  16. Prowadzenie spraw związanych z budową i utrzymaniem pomostów oraz terenów plażowych nad jeziorami.
  17. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z utrzymaniem porządku i czystości na terenie Gminy Morąg.
  18. Rozliczanie wydatków morąskich osiedli oraz z funduszu sołeckiego w zakresie przedsięwzięć związanych z infrastrukturą komunalną.