ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe na wykonanie usług geodezyjnych polegających na połączeniu siedmiu działek w dwie działki ewidencyjne, podziale trzech działek ewidencyjnych w celu wydzielenia osiemnastu nowych działek oraz wznowieniu i wskazaniu 15 punktów granicznych wraz z aktualizacją operatu ewidencji gruntów i budynków. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe na wykonanie usług geodezyjnych polegających na połączeniu siedmiu działek w dwie działki ewidencyjne, podziale trzech działek ewidencyjnych w celu wydzielenia osiemnastu nowych działek oraz wznowieniu i wskazaniu 15 punktów granicznych wraz z aktualizacją operatu ewidencji gruntów i budynków.

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe na wykonanie usług geodezyjnych polegających na połączeniu siedmiu działek w dwie działki ewidencyjne, podziale trzech działek ewidencyjnych w celu wydzielenia osiemnastu nowych działek oraz wznowieniu i wskazaniu 15 punktów granicznych wraz z aktualizacją operatu ewidencji gruntów i budynków.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: Zapytanie ofertowe

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Morąg

Finansowanie: Środki własne

Nr TED: GR.272.143.2017

Termin składania ofert / wniosków: 2017-09-12 08:55:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2017-09-12 09:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, pokój nr 30 (Sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2017-09-04 przez Marzena Obniska

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony