ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie usług geodezyjnych polegających na wznowieniu i wskazaniu trzydziestu ośmiu punktów granicznych trzech działek, podziale trzech działek ewidencyjnych w celu wydzielenia ośmiu nowych działek oraz pomiarze powykonawczym kanalizacji burzowej. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie usług geodezyjnych polegających na wznowieniu i wskazaniu trzydziestu ośmiu punktów granicznych trzech działek, podziale trzech działek ewidencyjnych w celu wydzielenia ośmiu nowych działek oraz pomiarze powykonawczym kanalizacji burzowej.

Szczegóły informacji

Wykonanie usług geodezyjnych polegających na wznowieniu i wskazaniu trzydziestu ośmiu punktów granicznych trzech działek, podziale trzech działek ewidencyjnych w celu wydzielenia ośmiu nowych działek oraz pomiarze powykonawczym kanalizacji burzowej.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: Zapytanie ofertowe

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Urząd Miejski w Morągu

Finansowanie: Środki własne

Nr TED: GR.272.102.2015

Termin składania ofert / wniosków: 2015-10-05 08:50:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2015-10-05 09:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miejski w Morągu, ul. Listopada 9, 14-300 Morąg, pok. 30 (sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2015-09-25 przez Krzysztof Wiśniewski

Treść:

Morąg, 25.09.2015 r.
GR.272.102.2015
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzone jest zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku „Prawo zamówień publicznych” (tekst jedn. Dz. U. z 2013 roku, poz. 907, z późn. zm.) z pominięciem przepisów powołanej ustawy.
1. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Morąg, Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg,
reprezentowany przez Burmistrza Morąga Tadeusza Sobierajskiego.
REGON: 000687787, NIP: 741-00-10-941.
Telefon: 89 757 22 31, fax: 89 757 21 20, e-mail: morag@morag.pl.
zaprasza do składania ofert na:
wykonanie usług geodezyjnych polegających na wznowieniu i wskazaniu trzydziestu ośmiu punktów granicznych trzech działek, podziale trzech działek ewidencyjnych w celu wydzielenia ośmiu nowych działek oraz pomiarze powykonawczym kanalizacji burzowej jak niżej:
a) wznowienie i wskazanie 3 punktów granicznych nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Gminy Morąg, położonej w obrębie Bramka, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów jako działka numer 116;
b) wznowienie i wskazanie 12 punktów granicznych nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Gminy Morąg, położonej w obrębie Królewo, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów jako działka numer 261;
c) wznowienie i wskazanie 23 punktów granicznych nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Gminy Morąg, położonej w obrębie Żabi Róg, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów jako działka numer 16;
d) podział działki gruntu położonej w obrębie Kretowiny, stanowiącej własność Gminy Morąg, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów i budynków numerem 720/163 o pow. 0,0042 ha, na dwie działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej;
e) podział działki gruntu położonej w obrębie Morąg Nr 3, stanowiącej własność Gminy Morąg, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów i budynków numerem 567/17 o pow. 0,1312 ha, na dwie działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej,
f) podział działki gruntu położonej w obrębie Morąg Nr 2, stanowiącej własność Gminy Morąg, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów i budynków numerem 636/1 o pow. 0,1778 ha, na cztery działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej,
g) pomiar powykonawczy odcinka kanalizacji burzowej (długość około 70 m) wykonanej na nieruchomości położonej w obrębie Chojnik, stanowiącej własność Gminy Morąg, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów i budynków numerem działki 223. Z pomiaru należy dostarczyć mapę zasadniczą w skali 1:500.
Z wykonanych podziałów należy dostarczyć dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych oraz po 2 egz. mapy podziału nieruchomości na każdą z wydzielonych działek, przeznaczonych
do dokonywania wpisu w księgach wieczystych. Z wykonanych podziałów oraz wznowienia i wskazania punktów granicznych należy również dostarczyć kserokopie protokółów granicznych i szkiców polowych.
Przed przystąpieniem do prac wstępne projekty podziału należy uzgodnić z zamawiającym.
W protokółach granicznych należy uzyskać podpisy wszystkich właścicieli przyległych nieruchomości.
Punkty graniczne należy utrwalić zgodnie z § 17 rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 roku w sprawie rozgraniczenia nieruchomości (Dz. U. Nr 45, poz. 453).
Szczegółowe warunki wykonania zamówienia określa wzór umowy oraz kopie map z naniesionymi proponowanymi liniami podziału nieruchomości i znakami granicznymi wymagającymi wznowienia i wskazania. Stanowią one załączniki do niniejszego zapytania.
Termin wykonania całości prac: nie później niż do dnia 30 listopada 2015 roku.
2. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERTY:
a) Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania. Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji firmy oferenta. Do oferty należy dołączyć podpisany wzór umowy. Wzór formularza oferty i wzór umowy można uzyskać w siedzibie Zmawiającego, pokój Nr 14, (również do pobrania - http://test.systemdobip.pl/morag_gmina_miejska/ w zakładce zapytania ofertowe w dziale Zamówienia publiczne).
b) Cenę oferty należy obliczyć jako sumę cen wykonania poszczególnych pozycji zamówienia.
c) Wykonawca zamieszcza ofertę w dwóch kopertach opisanych w następujący sposób: „Oferta na: usługi geodezyjne – podział nieruchomości NIE OTWIERAĆ przed 5 października 2015 roku do godz. 9:00”. Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
a) Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, pok. Nr 30 (sekretariat) do dnia 5 października 2015 roku do godz. 8:50. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
b) Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.
c) Zamawiający otworzy oferty w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć w dniu 5 października 2015 roku o godz. 9:00, w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 14.
4. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA:
a) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i zawiera najniższą cenę brutto wykonania całości zamówienia.
b) Z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zostanie niezwłocznie podpisana umowa w sprawie udzielenia zamówienia.
5. OSOBY UPRAWNIONE DO BEZPOŚREDNIEGO KONTAKTU Z OFERENTAMI:
a) w zakresie merytorycznym: Ryszard Kalinowski – Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Planowania Przestrzennego i Rolnictwa, tel. 89 757 22 31 wew. 34,
b) w zakresie proceduralnym: Krzysztof Wiśniewski – inspektor ds. sprzedaży i oddawania w użytkowanie wieczyste nieruchomości komunalnych, tel. 89 757 22 31 wew. 35.
 
Burmistrz Morąga
Tadeusz Sobierajski

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Morągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krzysztof Wiśniewski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-09-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krzysztof Wiśniewski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-09-25 09:14:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-09-25 09:15:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-10-05 14:45:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3146 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony