ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie usług geodezyjnych polegających na połączeniu trzech działek ewidencyjnych w jedną działkę oraz podziale jedenastu działek ewidencyjnych w celu wydzielenia czterdziestu jeden nowych działek ewidencyjnych, położonych na terenie miasta i gminy Morąg.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie usług geodezyjnych polegających na połączeniu trzech działek ewidencyjnych w jedną działkę oraz podziale jedenastu działek ewidencyjnych w celu wydzielenia czterdziestu jeden nowych działek ewidencyjnych, położonych na terenie miasta i gminy Morąg.

Szczegóły informacji

Wykonanie usług geodezyjnych polegających na połączeniu trzech działek ewidencyjnych w jedną działkę oraz podziale jedenastu działek ewidencyjnych w celu wydzielenia czterdziestu jeden nowych działek ewidencyjnych, położonych na terenie miasta i gminy Morąg.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: Zapytanie ofertowe

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Morąg

Finansowanie: Środki własne

Nr TED: GR.272.21.2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-04-04 12:50:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-04-04 13:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, Sekretariat pok. nr 30

Ogłoszono dnia: 2014-03-28 przez Krzysztof Wiśniewski

Treść:

Morąg, dnia 28.03.2014 r.
GR.272.21.2014
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzone jest zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku „Prawo zamówień publicznych” (tekst jedn. Dz. U. z 2013 roku, poz. 907, z późn. zm.) z pominięciem przepisów powołanej ustawy.
 
1. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Morąg, Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg,
reprezentowany przez Burmistrza Morąga Tadeusza Sobierajskiego.
REGON: 000687787, NIP: 741-00-10-941.
Telefon: 89 757 22 31, fax: 89 757 21 20, e-mail: morag@morag.pl.

zaprasza do składania ofert na:

Wykonanie usług geodezyjnych polegających na połączeniu trzech działek ewidencyjnych w jedną działkę oraz podziale jedenastu działek ewidencyjnych w celu wydzielenia czterdziestu jeden nowych działek ewidencyjnych, położonych na terenie miasta i gminy Morąg:
a) podział działki gruntu położonej w obrębie m. Morąg Nr 2 przy ulicy Osińskiego, stanowiącej własność Gminy Morąg, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 794/8 o pow. 0,1276 ha (KW 14143) na pięć działek oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej,
b) podział działki gruntu położonej w obrębie Słonecznik, stanowiącej własność Gminy Morąg, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 403/4 o pow. 1,9014 ha (KW 18330) na cztery działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej,
c) podział działki gruntu położonej w obrębie Kretowiny, stanowiącej własność Gminy Morąg, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 717/23 o pow. 1,7945 ha (KW 19480) na dwie działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej,
d) podział działki gruntu położonej w obrębie Kretowiny, stanowiącej własność Gminy Morąg, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 717/80 o pow. 0,1304 ha (KW 19480) na dwie działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej,
e) podział działki gruntu położonej w obrębie Kretowiny, stanowiącej własność Gminy Morąg, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 65 o pow. 0,0785 ha (KW 13097) na trzy działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej,
f) podział działki gruntu położonej w obrębie Kretowiny, stanowiącej własność Gminy Morąg, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 24/67 o pow. 0,0067 ha (KW 26894) na trzy działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej,
g) podział działki gruntu położonej w obrębie Kretowiny, stanowiącej własność Gminy Morąg, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 67/29 o pow. 0,0234 ha (KW 26893) na cztery działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej,
h) podział działki gruntu położonej w obrębie Kretowiny, stanowiącej własność Gminy Morąg, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 720/32 o pow. 0,0510 ha (KW 20190) na dwie działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej,
i) połączenie trzech działek gruntu położonych w obrębie Kretowiny, stanowiących własność Gminy Morąg, oznaczonych w operacie ewidencji gruntów numerami 724/2 o pow. 0,8709 ha, 724/5 o pow. 0,5302 ha i 724/93 o pow. 0,1296 ha (działki w KW 19050) w jedną działkę ewidencyjną i podział jej na dwanaście działek oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Projekt podziału nieruchomości należy opracować po wstępnym wyznaczeniu granic w terenie i zapoznaniu z nimi właścicieli przyległych nieruchomości (granice nowego podziału nieruchomości mogą ulec zmianie). W protokóle wyznaczenia i utrwalenia na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi należy uzyskać podpisy wszystkich właścicieli przyległych nieruchomości (przed utrwaleniem granic należy je zamarkować palikami).
j) podział działki gruntu położonej w obrębie Kretowiny, stanowiącej własność Gminy Morąg, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 725/30 o pow. 0,0881 ha (KW 20515) na dwie działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej,
k) podział działki gruntu położonej w obrębie Kretowiny, stanowiącej własność Gminy Morąg, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 725/89 o pow. 0,0210 ha (KW 20515) na dwie działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej,
Z wykonanych podziałów należy dostarczyć dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych oraz po 2 egz. mapy podziału nieruchomości na każdą z wydzielonych działek, przeznaczonych
do dokonywania wpisu w księgach wieczystych. Z wykonanych podziałów należy również dostarczyć kserokopie protokółów granicznych (wyznaczenia nowych punktów granicznych) i szkiców polowych.
Przed przystąpieniem do prac wstępne projekty podziału należy uzgodnić z zamawiającym.
Punkty graniczne należy utrwalić zgodnie z § 17 rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 roku w sprawie rozgraniczenia nieruchomości (Dz. U. Nr 45, poz. 453).
Szczegółowe warunki wykonania zamówienia określa wzór umowy oraz kopie map z naniesionymi proponowanymi liniami podziału nieruchomości. Stanowią one załączniki do niniejszego zapytania.
Termin wykonania całości prac: nie później niż do dnia 16 czerwca 2014 roku.

2. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERTY:
a) Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania. Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji firmy oferenta. Do oferty należy dołączyć podpisany wzór umowy. Wzór formularza oferty i wzór umowy można uzyskać w siedzibie Zmawiającego, pokój Nr 14,
(również do pobrania - www.bip.morag.pl w zakładce zapytania ofertowe w dziale Zamówienia publiczne).
b) Cenę oferty należy obliczyć jako sumę cen wykonania poszczególnych pozycji zamówienia.
c) Wykonawca zamieszcza ofertę w dwóch kopertach opisanych w następujący sposób: „Oferta na: usługi geodezyjne – podział nieruchomości NIE OTWIERAĆ przed 4 kwietnia 2014 roku do godz. 13:00”. Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
a) Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, pok. Nr 30 (sekretariat) do dnia 4 kwietnia 2014 roku do godz. 12:50. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
b) Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.
c) Zamawiający otworzy oferty w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć w dniu 4 kwietnia 2014 roku o godz. 13:00, w siedzibie Zamawiającego, sala nr 26.
4. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA:
a) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i zawiera najniższą cenę brutto wykonania całości zamówienia.
b) Z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zostanie niezwłocznie podpisana umowa w sprawie udzielenia zamówienia.
5. OSOBY UPRAWNIONE DO BEZPOŚREDNIEGO KONTAKTU Z OFERENTAMI:
a) w zakresie merytorycznym: Ryszard Kalinowski – Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Planowania Przestrzennego i Rolnictwa, tel. 89 757 22 31 wew. 34,
b) w zakresie proceduralnym: Krzysztof Wiśniewski – inspektor ds. sprzedaży nieruchomości komunalnych
tel. 89 757 22 31 wew. 35.

Burmistrz Morąga
Tadeusz Sobierajski

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Morągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krzysztof Wiśniewski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-03-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krzysztof Wiśniewski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-03-28 08:57:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-03-28 09:26:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-04-07 12:02:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3525 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony