ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/16Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/16

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Pełnomocnik Burmistrza ds.Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Miejsce pracy: Morąg

Wymiar etatu: 1/2 etatu

Ilość etatów: 1

Wydział: Pełnomocnik Burmistrza ds.Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Data udostępnienia: 2016-11-30

Ogłoszono dnia: 2016-11-30 przez Alicja Cydejko

Termin składania dokumentów: 2016-12-12 23:59:00

Nr ogłoszenia: 3/16

Zlecający: Urząd Miejski w Morągu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba, która:
  1. posiada obywatelstwo polskie,
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. nie była karana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. posiada wykształcenie wyższe ( psychologia, pedagogika, resocjalizacja, nauka o rodzinie),
Wskazane posiadanie umiejętności i doświadczenia z zakresu terapii uzależnień,   terapii rodzin, psychoprofilaktyki, socjoterapii.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. tworzenie i wzmacnianie działań na rzecz zmniejszania rozmiarów problemów alkoholowych, narkomanii i przemocy na terenie Gminy Morąg.
  2. przeprowadzanie diagnozy problemów uzależnień i przemocy oraz przedstawianie propozycji w dziedzinie ich rozwiązywania.
  3. przygotowywanie, wspólnie z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i przedkładanie Burmistrzowi Morąga corocznie:
- projektu Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów
  Alkoholowych,
- projektu Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii,
- projektu preliminarza oraz sprawozdania z realizacji   ww. programów,
4)  przygotowywanie dokumentów do przeprowadzenia konkursu ofert na
     wykonanie poszczególnych zadań w ramach gminnych programów.
5)  podpisywanie pod względem merytorycznym dokumentów wynikających  z
      umów z podmiotami i osobami realizującymi zadania gminnych programów.
6)  bieżąca realizacja oraz koordynacja zadań wynikających z gminnych
      programów.
7)  prowadzenie Punktu Konsultacyjno  – Informacyjnego ds. Uzależnień i
      Przemocy.
8)   współpraca z instytucjami i organizacjami w sferze profilaktyki i
      rozwiązywania problemów alkoholowych, narkomanii oraz przemocy.
9)  wdrażanie i propagowanie na terenie Gminy ogólnopolskich i regionalnych
      kampanii edukacyjnych.
10) udział w sesjach Rady Miejskiej w Morągu oraz posiedzeniach komisji.
11) występowanie przed Sądem Rejonowym w Ostródzie w sprawach o zobowiązanie do leczenia odwykowego oraz na wezwanie innych sądów w sprawach prowadzonych przez Punkt Informacyjno – Konsultacyjny ds. Uzależnień i Przemocy.

V. Wymagane dokumenty:

  1. currliculum vitae,
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy,
  4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
  5. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie umiejętności i doświadczeń
( np. staż pracy)
  1. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku.
  2. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  3. oświadczenie o następującej treści” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą  z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002r. Nr 101,poz.926 z poźn.zm)”,
  4. oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie karne , postępowanie dyscyplinarne lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-12-12 23:59:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w podwójnych kopertach
( zewnętrzna z adresem, wewnętrzna z napisem „ Nabór – Pełnomocnik Burmistrza ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych „) do dnia 12.12.2016r. w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Morągu p.30 lub przesłać pocztą na adres Urząd Miejski w Morągu ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg.
 
c. Miejsce:
sekretariat Urzędu Miejskiego w Morągu p.30 lub przesłać pocztą na adres Urząd Miejski w Morągu ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Morągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alicja Cydejko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-11-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alicja Cydejko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-12-01 11:54:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-12-01 11:57:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-12-19 12:40:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3334 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony