Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Planowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Szczegóły informacji
Wniosek o wydanie decyzji środowiskowej - z raportem
Informacja ogłoszona dnia 2009-12-14 08:21:11 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia.
- Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko zawierający dane o których mowa w art. 66 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz.U. z 2008 r. Nr 199 poz. 1227 z późn. zm./ – sporządzony w trzech egzemplarzach, wraz z jego zapisem w formie elektronicznej na informatycznych nośnikach danych.
- Poświadczoną przez właściwy organ kopię mapy ewidencyjnej obejmującej przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmującej obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie.
- W przypadku przedsięwzięć wymagających decyzji, o której mowa w art. 72 ust. 1 pkt 4 lub 5 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz.U. z 2008 r. Nr 199 poz. 1227 z późn. zm./, prowadzonych w granicach przestrzeni niestanowiącej części składowej nieruchomości gruntowej, zamiast kopii mapy, o której mowa w pkt 3 – mapę sytuacyjno – wysokościową sporządzoną w skali umożliwiającej szczegółowe przedstawienie przebiegu granic terenu, którego dotyczy wniosek, oraz obejmującą obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie.
- Wypis z ewidencji gruntów obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmujący obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie.
Opłaty:
Na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej /Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635 ze późn. zm./ dla decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach opłata skarbowa wynosi 205 zł.
Opłacie skarbowej podlega również złożenie dokumentu potwierdzającego prawo do występowania w imieniu inwestora (w tym prokura) – 17 zł.
Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie decyzji. Dowód uiszczenia opłaty należy dołączyć do wniosku.
Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie decyzji. Dowód uiszczenia opłaty należy dołączyć do wniosku.
Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się gotówką w kasie Urzędu Miejskiego w Morągu lub bezgotówkowo na rachunek
BANK MILLENNIUM S.A. w Warszawie SWiWT BIG BP LPW PL
numer konta: 94 1160 2202 0000 0000 8261 6631
Miejsce złożenia wniosku:
Punkt informacyjny Urzędu Miejskiego w Morągu, ul. 11 Listopada 9 14 – 300 Morąg.
Termin załatwienia:
Do 1 miesiąca od dnia wpłynięcia kompletnego wniosku. W sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.
Do terminów określonych w przepisach nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Komunalno – Inwestycyjny Urzędu Miejskiego w Morągu, pok. nr 25.
Tryb odwoławczy:
W terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji służy wniesienie odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Elblągu, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego /t. jedn. Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm./.
2. Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz.U. z 2008 r. Nr 199 poz. 1227 z późn. zm./.
3. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 roku w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko /Dz.U. z 2004 r. Nr 257 poz. 2573 z późn. zm./.
Formularze do pobrania:
1. Wzór wniosku
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Morągu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Żurawiczy Rafa |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-12-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Żurawicz Rafał |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-12-14 08:19:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-12-14 08:21:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-04-07 13:37:51 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2736 raz(y) |