ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wydział Komunalno Inwestycyjny

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Wydział Komunalno-Inwestycyjny

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wydział Komunalno-Inwestycyjny
Naczelnik Wydziału: Renata Strzylak
tel: 89 757 22 31 wew. 30
Wydział Komunalno-Inwestycyjny podlega bezpośrednio Burmistrzowi.
Do zadań Wydziału Komunalno – Inwestycyjnego należy:
  1. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem, dokumentacją i realizacją inwestycji i kapitalnych remontów dotyczących mienia komunalnego.
  2. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych na realizację inwestycji i kapitalnych remontów.
  3. Realizacja zadań z zakresu utrzymania i eksploatacji dróg, ulic gminnych, w tym w szczególności:
    • przygotowanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy dot. zaliczania dróg i ulic do poszczególnych kategorii,
    • projektowanie przebiegu ulic,
    • budowa, modernizacja, rekultywacja i ochrona dróg,
    • zarządzanie drogami gminnymi publicznymi oraz wewnętrznymi, stanowiącymi własność Gminy,
    • określanie zasad szczegółowego korzystania z dróg, w tym wykorzystania pasów drogowych,
    • uzgadnianie projektów przejścia z infrastrukturą techniczną przez gminne drogi publiczne oraz wewnętrzne, stanowiące własność Gminy Morąg.
  4. Tworzenie i utrzymanie zieleni miejskiej urządzonej.
  5. Utrzymanie targowisk.
  6. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem cmentarzy komunalnych, w tym cmentarzy wojennych.
  7. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarką komunalnymi lokalami mieszkalnymi:
    • nadzór nad gospodarowaniem i zarządzaniem lokalami mieszkalnymi,
    • zamiana lokali mieszkalnych,
    • przygotowanie umów najmu lokali mieszkalnych, w tym socjalnych,
    • usuwanie skutków samowoli lokalowej,
    • analiza danych do ustalenia stawek czynszowych oraz opłat za lokale mieszkalne,
  8. Realizacja przepisów wynikających z ustawy Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działania Wydziału,
  9. Udział, jako komórka prowadząca, w realizacji przepisów wynikających z ustawy Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działania Wydziałów Urzędu,
  10. Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad jednostkami Gminy powołanymi do realizacji zadań w zakresie gospodarki komunalnej i mieszkaniowej.
  11. Sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych wykonywanych w obiektach administrowanych przez Urząd i jednostki Gminy.
  12. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z oświetleniem terenów gminnych oraz oświetleniem dróg na terenie gminy Morąg.
  13. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z dostawą energii elektrycznej do obiektów gminnych jednostek organizacyjnych, w tym rozliczanie kosztów jej dostarczenia do obiektów administrowanych przez Urząd.
  14. Prowadzenie zagadnień dot. bezdomnych zwierząt, w tym nadzór nad funkcjonowaniem gminnego schroniska dla zwierząt oraz zbieraniem bezdomnych zwierząt i umieszczaniem ich w schronisku,
  15. Prowadzenie spraw związanych z budową i utrzymaniem pomostów oraz terenów plażowych nad jeziorami.
  16. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z utrzymaniem porządku i czystości na terenie gminy Morąg.
  17. Rozliczanie wydatków morąskich osiedli oraz z funduszu sołeckiego w zakresie przedsięwzięć związanych z infrastrukturą komunalną.
  18. Prowadzenie spraw związanych z działalnością spółek gminnych w zakresie gospodarki komunalnej.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Morągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Renata Strzylak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-03 14:10:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Renata Strzylak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-03 14:10:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Faraś
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-04 07:31:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
917 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »