Sesje i uchwały Rady Miejskiej w Morągu
Szczegóły informacji
XVII/251/12
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: XVII/12
Kadencja: VI
Data wejścia w życie: 2012-02-23
Data podjęcia/podpisania: 2012-02-23
Tytuł aktu:
w sprawie przyjęcia „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Morąg na lata 2012 – 2015”.
Na podstawie:
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz założeń 'Programu Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009 -2032” przyjętego uchwałą Rady Ministrów w dniu 14 lipca 2009 r. (M.P. Nr 50, poz. 735 z póź.zm.), Rada Miejska w Morągu uchwala, co następuje:
Treść:
§1. Przyjmuje się „Program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Morąg na lata 2012 – 2015” w brzmieniu określonym w załączniku do niniejszej uchwały.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.