Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Burmistrza Morąga, Sesje zarządzanie i uchwały Rady Miejskiej w Morągu

Szczegóły informacji

XLVI/760/10

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: XLVI/10

Kadencja: V kadencja

Data wejścia w życie: 26-08-2010

Data podjęcia/podpisania: 2010-08-26

Tytuł aktu:

określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Morąg za pierwsze półrocze.

Na podstawie:

Na podstawie art. 18, ust.2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(tekst jednolity Dz. U. Nr 142 poz. 1591 z 2001 r. zmiany: z 2002 r. Nr 23 poz. 220, Nr 62
poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz. 1806, z 2003 r. Nr 80 poz. 717,
Nr 162 poz. 1568, z 2004 r. Nr 116 poz. 1203, z 2005 r. Nr 172 poz. 1441, Nr 175 poz. 1457
z 2006 r. Nr 17 poz.128) i na podstawie art. 266 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o
finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157 poz. 1240; zmiany z 20 lOr. Dz. U. Nr 78 poz. 146)

Treść:

Rada Miejska w Morągu uchwala co następuje:
§ 1. Określa się zakres i formę informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze,
informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji
przedsięwzięć, informacji o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnych Instytucji
Kultury oraz Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej.
§ 2. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Morąg za I półrocze powinna
obejmować:
1) Część opisową zawieraj ącą :
a) ogólną informację o wielkości budżetu planowanego w projekcie uchwały budżetowej,
budżetu uchwalonego, oraz budżetu na dzień 30 czerwca,
b) ogólną informację o zmianach w budżecie,
c) wielkość deficytu i źródła jego sfmansowania,
d) łączną kwotę długu Gminy,
e) informację o przychodach i rozchodach,
f) wykonanie dochodów i wydatków według działów klasyfikacji budżetowej,
g) wykonanie dochodów i wydatków w podziale na bieżące i majątkowe, oraz własne
i z dotacji,
  h) szczegółowe omówienie źródeł pochodzenia dochodów z podziałem na dochody
własne i dotacje,
i) szczegółowe omówienie wydatków z podziałem na wydatki majątkowe i bieżące, z
dochodów własnych i dotacji, oraz wydatki wykonywane przez jednostki budżetowe,
j) stan należności i zobowiązań, w tym wymagalnych.
2) Część tabelaryczną w szczegółowości me mniejszej niż w uchwale budżetowej
zawierającą:
a) zestawienie wykonania dochodów budżetu według pełnej szczegółowości
klasyfikacji budżetowej,
b) zestawienie wykonania dochodów własnych według źródeł pochodzenia, z
podziałem na dochody bieżące i majątkowe.
c) realizację dochodów związanych z realizacją zadań zleconych z zakresu
administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami,
d) realizację dochodów związanych z realizacją zadań własnych z dotacji 1 na
podstawie porozumień z organami administracji państwowej,
e) zestawienie wykonania wydatków budżetu według pełnej szczegółowości
klasyfikacji budżetowej,
f) realizację wydatków związanych z realizacją zadań zleconych z zakresu
administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami,
g) realizację wydatków związanych z realizacją zadań własnych z dotacji 1 na
podstawie porozumień z organami administracji państwowej,
h) realizację wydatków sołectw w ramach funduszu sołeckiego,
i) realizację wydatków jednostek pomocniczych (osiedla),
j) realizację wydatków na zadania określone w gminnym programie profilaktyki i
rozwiązywania problemów alkoholowych"
k) realizację wydatków na zadania określone w gminnym programie przeciwdziałania
narkomanii,
l) zestawienie udzielonych dotacji w podziale na:
1. dotacje dla jednostek sektora finansów publicznych,
2. dotacj e dla jednostek spoza sektora fmansów publicznych,
z wyodrębnieniem:
- dotacji przedmiotowych,
- dotacji podmiotowych,
- dotacji celowych
m) zestawienie realizacji wydatków majątkowych,
n) zestawienie zaciągniętych kredytów, pożyczek l wyemitowanych obligacji,
składających się na łączną kwotę długu Gminy.
§ 3. Informację o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu
realizacji przedsięwzięć ujętych w załączniku do uchwały w sprawie wieloletniej prognozy
finansowej sporządza się w formie tabelarycznej.
§ 4. Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnych Instytucji Kultury oraz
Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej obejmuje:
a) zestawienie tabelaryczne przychodów zawierające plan i wykonanie, w szczególności:
- stan środków na rachunkach na dzień 1 stycznia roku budżetowego,
- dotacje na wydatki bieżące,
- dotacje na wydatki inwestycyjne,
- przychody własne wg źródeł,
- pozostałe przychody,
b) zestawienie tabelaryczne kosztów zawierające plan i wykonanie w szczegółowości:
- wynagrodzenia i pochodne,
- zakup materiałów i energii,
- usługi obce,
- koszty remontowe,
- inwestycje,
- pozostałe,
c) stan należności i zobowiązań, w tym wymagalnych.
§ 5. Zapisy § 3 mają zastosowanie po raz pierwszy do informacji sporządzanej za I półrocze
2011r.
§ 6. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga.
§ 7. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega podaniu do publicznej
wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Morągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Skarbnik Gminy
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-09-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Skarbnik Gminy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-09-17 11:32:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-09-17 11:32:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-09-17 13:32:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1100 raz(y)