Sesje i uchwały Rady Miejskiej w Morągu
Szczegóły informacji
XIX/284/12
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: XIX/12
Kadencja: VI
Data wejścia w życie: 2012-04-26
Data podjęcia/podpisania: 2012-04-26
Tytuł aktu:
w sprawie: przyjęcia do realizacji w 2012 roku zadań zleconych z zakresu administracji rządowej, dotyczących obowiązku utrzymania grobów i cmentarzy wojennych znajdujących się na terenie Gminy Morąg.
Na podstawie:
Na podstawie art. 8 ust. 2 oraz art. 18 ust. 2 pkt 11 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./, art. 20 ustawy
z dnia 23 stycznia 2009 r. o wojewodzie i administracji rządowej w województwie /Dz.U. Nr 31,
poz. 206 z 2009 r./ i art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 28 marca 1933 r. o grobach i cmentarzach
wojennych /Dz.U. Nr 39, poz. 311 z 1933 r. z późn. zm./, Rada Miejska w Morągu uchwala, co
następuje:
o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./, art. 20 ustawy
z dnia 23 stycznia 2009 r. o wojewodzie i administracji rządowej w województwie /Dz.U. Nr 31,
poz. 206 z 2009 r./ i art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 28 marca 1933 r. o grobach i cmentarzach
wojennych /Dz.U. Nr 39, poz. 311 z 1933 r. z późn. zm./, Rada Miejska w Morągu uchwala, co
następuje:
Treść:
§ 1.
Przyjmuje się do realizacji w 2012 roku zadania zlecone z zakresu administracji rządowej, polegające na utrzymaniu grobów i cmentarzy wojennych znajdujących się na terenie Gminy Morąg.
§ 2.
Powierzenie Gminie Morąg prowadzenia zadań zleconych z zakresu administracji rządowej,
dotyczących obowiązku utrzymania grobów i cmentarzy wojennych nastąpi na podstawie
porozumienia zawartego pomiędzy Wojewodą Warmińsko – Mazurskim a Burmistrzem Morąga,
którego projekt stanowi załącznik do niniejszej uchwały.
§ 3.
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przyjmuje się do realizacji w 2012 roku zadania zlecone z zakresu administracji rządowej, polegające na utrzymaniu grobów i cmentarzy wojennych znajdujących się na terenie Gminy Morąg.
§ 2.
Powierzenie Gminie Morąg prowadzenia zadań zleconych z zakresu administracji rządowej,
dotyczących obowiązku utrzymania grobów i cmentarzy wojennych nastąpi na podstawie
porozumienia zawartego pomiędzy Wojewodą Warmińsko – Mazurskim a Burmistrzem Morąga,
którego projekt stanowi załącznik do niniejszej uchwały.
§ 3.
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Morągu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Naczelnik Wydz. KI |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-05-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Naczelnik Wydz. KI |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-05-10 09:48:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-05-10 10:02:23 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-05-10 12:02:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 778 raz(y) |