ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Burmistrza Morąga, Sesje zarządzanie i uchwały Rady Miejskiej w Morągu

Pobierz dane XMLAkt prawny: XVII/251/12Drukuj informacjęAkt prawny: XVII/251/12

Szczegóły informacji

XVII/251/12

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: XVII/12

Kadencja: VI

Data wejścia w życie: 2012-02-23

Data podjęcia/podpisania: 2012-02-23

Tytuł aktu:

w sprawie przyjęcia „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Morąg na lata 2012 – 2015”.

Na podstawie:

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz założeń 'Programu Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009 -2032” przyjętego uchwałą Rady Ministrów w dniu 14 lipca 2009 r. (M.P. Nr 50, poz. 735 z póź.zm.), Rada Miejska w Morągu uchwala, co następuje:

Treść:

§1. Przyjmuje się „Program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Morąg na lata 2012 – 2015” w brzmieniu określonym w załączniku do niniejszej uchwały.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony