ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Burmistrza Morąga, Sesje zarządzanie i uchwały Rady Miejskiej w Morągu

Pobierz dane XMLAkt prawny: VII/72/11Drukuj informacjęAkt prawny: VII/72/11

Szczegóły informacji

VII/72/11

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: VII/11

Kadencja: VI

Data wejścia w życie: 2011-03-31

Data podjęcia/podpisania: 2011-03-31

Tytuł aktu:

przyjęcia do realizacji w 2011 roku zadań zleconych z zakresu administracji rządowej, dotyczących obowiązku utrzymania grobów i cmentarzy wojennych znajdujących się na terenie Gminy Morąg.

Na podstawie:

Na podstawie art. 8 ust. 2 oraz art. 18 ust. 2 pkt 11 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./, art. 20 ustawy
z dnia 23 stycznia 2009 r. o wojewodzie i administracji rządowej w województwie /Dz.U. Nr 31,
poz. 206 z 2009 r./ i art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 28 marca 1933 r. o grobach i cmentarzach
wojennych /Dz.U. Nr 39, poz. 311 z 1933 r. z późn. zm./, Rada Miejska w Morągu uchwala, co
następuje:

Treść:

§ 1.

Przyjmuje się do realizacji w 2011 roku zadania zlecone z zakresu administracji rządowej, polegające na utrzymaniu grobów i cmentarzy wojennych znajdujących się na terenie Gminy Morąg.

§ 2.

Powierzenie Gminie Morąg prowadzenia zadań zleconych z zakresu administracji rządowej,
dotyczących obowiązku utrzymania grobów i cmentarzy wojennych nastąpi na podstawie
porozumienia zawartego pomiędzy Wojewodą Warmińsko – Mazurskim a Burmistrzem Morąga.

§ 3.

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga.

§ 4

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
« powrót do poprzedniej strony