Sesje i uchwały Rady Miejskiej w Morągu
Pobierz dane XMLAkt prawny: VII/62/07Drukuj informacjęAkt prawny: VII/62/07Szczegóły informacji
VII/62/07
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: VII/2007
Kadencja: V kadencja
Data wejścia w życie: 2007-03-29
Data podjęcia/podpisania: 2007-03-29
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2007-03-29
Tytuł aktu:
Przyjęcia zadań z zakresu administracji rządowej dotyczących utrzymania grobów i cmentarzy wojennych.
Na podstawie:
Treść:
§ 1.
Przyjmuje się do realizacji w 2007 r. zadania z zakresu administracji rządowej polegające na utrzymaniu grobów i cmentarzy wojennych położonych na terenie Gminy Morąg.
§ 2.
Powierzenie Gminie Morąg prowadzenia spraw z zakresu administracji rządowej dotyczących utrzymania grobów i cmentarzy wojennych nastąpi na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Wojewodą Warmińsko – Mazurskim a Burmistrzem Morąga.
§ 3.
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga.
§ 4.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.