ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Sesje i uchwały Rady Miejskiej w Morągu

Pobierz dane XMLAkt prawny: V/34/07Drukuj informacjęAkt prawny: V/34/07

Szczegóły informacji

V/34/07

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: V/2007

Kadencja: I kadencja

Data wejścia w życie: 2007-01-01

Data podjęcia/podpisania: 2007-01-25

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2007-01-25

Publikacja w Dz. Urz. Woj. z roku: 2007 nr 110 pozycja 1560, opublikowano dnia: 2007-07-27

Tytuł aktu:

Uchwalenia budżetu Gminy Morąg na 2007 r.

Na podstawie:

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. „d” oraz lit. „i” ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591; ze zm.) oraz art. 165, art. 184, art. 188 ust. 2 i art. 195 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104, ze zm.)

Treść:

§ 1

 

Dochody budżetu gminy w wysokości 57 279 682 zł, zgodnie z załącznikiem nr 1,1a.

§ 2

 

1.    Wydatki budżetu gminy w wysokości 56 365 463 zł, zgodnie z załącznikiem nr 2.

2.    Limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2007‑2009, zgodnie z załącznikiem nr 3 .

3.    Wydatki inwestycyjne w 2007 roku w wysokości 8 083 988 zł, zgodnie z załącznikiem nr 3 i 3a.

4.    Pozostałe wydatki majątkowe nie będące inwestycjami w wysokości 90 000zł, zgodnie z załącznikiem nr 3b.

5.    Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w wysokości  4 732 000zł, zgodnie z załącznikiem   nr 4.

§ 3

 

1.      Nadwyżkę budżetu gminy w wysokości 914 219 zł przeznacza się na:

1)    planowaną spłatę  pożyczek na finansowanie zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu UE  w kwocie                       -    914 219 zł,

2.      Przychody budżetu w wysokości 2 787 434 zł, rozchody w wysokości 3 701 653 zł, zgodnie z załącznikiem nr 5.

 

§ 4

 

W budżecie tworzy się rezerwy:

1)   ogólną w wysokości                                                                      -   100 000 zł,

2)   celową w wysokości                                                                      -   185 000 zł,

z przeznaczeniem na:

a)    wydatki jednostek pomocniczych                                            -   185 000 zł,

                  

 

 

 

§ 5

 

1.      Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 6.

2.      Dochody i wydatki związane z realizacją zadań realizowanych na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem nr 7.

 

§ 6

 

 1.  Ustala się dochody w kwocie 350 000 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż      napojów alkoholowych oraz wydatki w kwocie 350 000 zł na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.

  2. Ustala się wydatki w kwocie 10 000 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.

 

§ 7

 

Plan dochodów i wydatków w łącznej kwocie (zbiorczo) dla rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych: dochody – 1 001 082 zł; wydatki – 950 082 zł, zgodnie z załącznikiem nr 8

§ 8

 

1.      Dotacje podmiotowe dla:

1)   gminnych instytucji kultury na łączną kwotę     - 993 000 zł,

zgodnie z załącznikiem nr 9.

2.      Dotacje celowe na zadania własne gminy realizowane przez podmioty należące i nienależące do sektora finansów publicznych na łączną kwotę –150 000 zł, zgodnie załącznikiem nr 10 i 10a.

§ 9

 

1.      Ustala się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w wysokości:

1)      przychody        - 120 000 zł,

2)      wydatki           - 120 000 zł,

zgodnie z załącznikiem nr 11 .

 

§ 10

 

Limity zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz kredytów i pożyczek zaciąganych na:

1)        sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie    -            3 922 497zł;

2)        sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie                      -   0 zł;

3)        spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie – 2 550 000 zł.

 

§ 11

 

Wydatki jednostek pomocniczych w wysokości 185 000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 12.

 

§ 12

 

Upoważnia się Burmistrza Morąga do:

1)        zaciągania kredytów i pożyczek oraz emisji papierów wartościowych na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do  wysokości 3 922 497 zł,

2)        zaciągania zobowiązań:

a)    na finansowanie wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne, na programy i projekty realizowane ze środków Unii Europejskiej lub bezzwrotnych środków zagranicznych oraz na zadania wynikające z kontraktów wojewódzkich do wysokości określonej w załączniku nr 3 i nr 4,

b)   z tytułu umów, których realizacja w roku następnym (2008) jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania gminy i termin zapłaty upływa w 2008 roku .

3)        dokonywania zmian w planie wydatków polegających na przeniesieniach pomiędzy  rozdziałami i paragrafami w ramach działu.

4)        dokonywania zmian w planie wydatków  na wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń polegających na przeniesieniach pomiędzy paragrafami i rozdziałami  w ramach działu nie powodujących zwiększeń tych wydatków .

5)        lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.

6)        udzielania w roku budżetowym pożyczek do łącznej kwoty 50 000 zł.

 

§ 13

 

Załącza się prognozę łącznej kwoty długu gminy na koniec 2007 roku i lata następne, zgodnie z załącznikiem nr 13 i 13a, oraz prognozowaną sytuację finansową gminy w latach spłaty długu zgodnie z załącznikiem nr 13b.

§ 14

Wykonanie Uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga                       

 

§ 14

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2007 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko‑Mazurskiego oraz ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.     

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Morągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Kalinowski Daniel
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-12-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kalinowski Daniel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-12-02 13:29:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-12-02 13:55:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-12-10 13:31:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1906 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony