Sesje i uchwały Rady Miejskiej w Morągu
Pobierz dane XMLAkt prawny: V/50/15Drukuj informacjęAkt prawny: V/50/15Szczegóły informacji
V/50/15
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: V/15
Kadencja: VII
Data wejścia w życie: 2015-02-27
Data podjęcia/podpisania: 2015-02-27
Tytuł aktu:
w sprawie w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXIII/534/09 Rady Miejskiej w Morągu z dnia 25 czerwca 2009 r. w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych szkół podstawowych, gimnazjów, przedszkoli oraz innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych na terenie Gminy Morąg
Na podstawie:
Na podstawie art. 90 ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2004 r. Nr 256, poz.2572 z późn. zm.), art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 13 czerwca 2013 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 827 z późn. zm.) oraz art. 18 ust. 2 pkt 15 i art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2013 r., poz. 594 z późn. zm.) Rada Miejska w Morągu uchwala, co następuje:
Treść:
§ 1
W §3 uchwały Nr XXXIII/534/09 Rady Miejskiej w Morągu z dnia 25 czerwca 2009 r. w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych szkół podstawowych, gimnazjów, przedszkoli oraz innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych na terenie Gminy Morąg dodaje się ust.11 w brzmieniu:
1
"11 Dotacja udzielona oddziałowi przedszkolnemu w niepublicznej szkole podstawowej przysługuje na każdego ucznia tego oddziału przedszkolnego w wysokości 75% ustalonych w budżecie gminy wydatków bieżących ponoszonych w oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez gminę w przeliczeniu na jednego ucznia, z tym że na ucznia niepełnosprawnego w wysokości równej kwocie przewidzianej na niepełnosprawnego ucznia oddziału przedszkolnego w części oświatowej subwencji ogólnej otrzymywanej przez gminę."
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
W §3 uchwały Nr XXXIII/534/09 Rady Miejskiej w Morągu z dnia 25 czerwca 2009 r. w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych szkół podstawowych, gimnazjów, przedszkoli oraz innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych na terenie Gminy Morąg dodaje się ust.11 w brzmieniu:
1
"11 Dotacja udzielona oddziałowi przedszkolnemu w niepublicznej szkole podstawowej przysługuje na każdego ucznia tego oddziału przedszkolnego w wysokości 75% ustalonych w budżecie gminy wydatków bieżących ponoszonych w oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez gminę w przeliczeniu na jednego ucznia, z tym że na ucznia niepełnosprawnego w wysokości równej kwocie przewidzianej na niepełnosprawnego ucznia oddziału przedszkolnego w części oświatowej subwencji ogólnej otrzymywanej przez gminę."
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego.