Dowody Osobiste
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-12-30 12:18:50 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Wymagane dokumenty
- Wypełniony wniosek o wydanie dowodu osobistego {druk do pobrania – drukować obustronnie}.
- Dwie wyraźne i jednakowe fotografie o wymiarach 35x45 mm, odzwierciedlające aktualny wizerunek osoby, której wniosek dotyczy, przedstawiające tę osobę bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami w taki sposób, aby ukazywały głowę w pozycji lewego półprofilu i z widocznym lewym uchem, z zachowaniem równomiernego oświetlenia twarzy.
- Odpis skrócony aktu urodzenia – jeżeli nie został sporządzony w USC Morąg.
Miejsce złożenia dokumentów:
Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Morągu – pok. Nr 2 [parter}
Dni przyjęć: - poniedziałek – piątek w godz. 7 – 15
dodatkowe informacje – telefon – 0 89 757 22 31 w. 25
Termin załatwienia sprawy – 1 miesiąc od dnia złożenia dokumentów.
Dni przyjęć: - poniedziałek – piątek w godz. 7 – 15
dodatkowe informacje – telefon – 0 89 757 22 31 w. 25
Termin załatwienia sprawy – 1 miesiąc od dnia złożenia dokumentów.
UWAGA
Wniosek składa się osobiście i dowód odbiera się osobiście z w y j ą t k i e m ;
- Osoby małoletniej, która nie ukończyła 13 roku życia, za która wniosek składają rodzice lub ustanowieni przez sąd opiekunowie, przy składaniu wniosku jest wymagana obecność osoby małoletniej.
- Osoby małoletniej, która ukończyła 13 rok życia a nie ma obowiązku posiadania dowodu osobistego, za którą wniosek składa jeden z rodziców lub opiekun ustanowiony przez sąd, przy składaniu wniosku jest wymagana obecność osoby małoletniej.
PODSTAWA PRAWNA
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 6 lutego 2009 r. {Dz. U. Nr 47, poz. 384}