ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ewidencja Ludności

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-02-02 13:58:07 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

1. Dokumenty od wnioskodawcy

Wypełniony druk meldunkowy:

  • zgłoszenie zameldowania na pobyt stały ( załącznik nr 1)
  • zgłoszenie zameldowania na pobyt czasowy ( załącznik nr 2 )
  • oryginał dokumentu potwierdzającego aktualny tytuł prawny do lokalu (dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może być
  • umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna,
  • orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu)
  • potwierdzenie wniesienia opłat.
  • krótkie wyjaśnienie sprawy na piśmie

2. Opłaty  10 zł.

3. Forma załatwienia  - wydanie decyzji administracyjnej

4. Termin załatwienia - w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania z możliwością  przedłużenia terminu w trybie art. 36 kpa z przyczyn niezależnych od organu orzekającego.

5. Tryb odwoławczy : Od decyzji wydanej w pierwszej instancji stronie służy odwołanie do Wojewody  Warminsko-Mazurskiego w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.

8. Podstawa prawna

  • Art. 31 ustawy z dnia 24 września 2015 r. o ewidencji ludności (Dz.U. z 2015 r., poz.388,j.t.),
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego(t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.23 j.t.)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony