Ewidencja Ludności
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-02-02 13:58:07 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
1. Dokumenty od wnioskodawcy
Wypełniony druk meldunkowy:
- zgłoszenie zameldowania na pobyt stały ( załącznik nr 1)
- zgłoszenie zameldowania na pobyt czasowy ( załącznik nr 2 )
- oryginał dokumentu potwierdzającego aktualny tytuł prawny do lokalu (dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może być
- umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna,
- orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu)
- potwierdzenie wniesienia opłat.
- krótkie wyjaśnienie sprawy na piśmie
2. Opłaty 10 zł.
3. Forma załatwienia - wydanie decyzji administracyjnej
4. Termin załatwienia - w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania z możliwością przedłużenia terminu w trybie art. 36 kpa z przyczyn niezależnych od organu orzekającego.
5. Tryb odwoławczy : Od decyzji wydanej w pierwszej instancji stronie służy odwołanie do Wojewody Warminsko-Mazurskiego w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.
8. Podstawa prawna
- Art. 31 ustawy z dnia 24 września 2015 r. o ewidencji ludności (Dz.U. z 2015 r., poz.388,j.t.),
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego(t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.23 j.t.)