ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Zarządzenie Nr 19/24 Burmistrza MorągaDrukuj informację Ogłoszenie numer: Zarządzenie Nr 19/24 Burmistrza Morąga

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. sprzedaży i oddawania w użytkowanie wieczyste nieruchomości komunalnych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Morąg

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Planowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Rolnictwa

Data udostępnienia: 2024-06-05

Ogłoszono dnia: 2024-06-05

Termin składania dokumentów: 2024-06-17 15:00:00

Nr ogłoszenia: Zarządzenie Nr 19/24 Burmistrza Morąga

Zlecający: Urząd Miejski w Morągu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba, która:
  1. posiada obywatelstwo polskie,
  2. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  3. cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  4. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  5. posiada wykształcenie wyższe o kierunkach: geodezja, gospodarka przestrzenna, wycena nieruchomości, budownictwo, zarządzanie nieruchomościami, administracja lub pokrewnych.
 
b. Wymagania dodatkowe:
Pożądane doświadczenie pracy w administracji samorządowej lub rządowej co najmniej 3 lata.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą i oddaniem w użytkowanie wieczyste nieruchomości stanowiących własność Gminy Morąg, a w szczególności:
    1. sprzedaż lub oddanie w użytkowanie wieczyste gruntów oraz sprzedaż budynków i lokali oraz innych urządzeń trwale związanych z gruntami,
    2. prowadzenie rejestrów nieruchomości sprzedanych bądź oddanych w użytkowanie wieczyste,
    3. przygotowywanie wniosków na sprzedaż lokali mieszkalnych i użytkowych na rzecz najemców,
    4. przygotowywanie projektów uchwał oraz wykazów nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży i oddania w użytkowanie wieczyste, podawanie ich do publicznej wiadomości, przygotowywanie przetargów, ustalanie terminów zawarcia umów notarialnych,
    5. prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności gruntowych i osobistych na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Morąg,
    6. aktualizacja opłat rocznych za użytkowanie wieczyste nieruchomości,
    7. kontrola użytkowania nieruchomości oraz prowadzenie postępowania w sprawach rozwiązywania umów użytkowania wieczystego gruntów, wykorzystywanych niezgodnie z przeznaczeniem.
  2. Przekazywanie właścicielom lub wieczystym użytkownikom odpowiedniej ilości działek budowlanych lub dokonywanie rozliczenia w gotówce przy scalaniu gruntów.
  3. Prowadzenie spraw związanych z komunalnymi lokalami użytkowymi.
  4. Ustalanie opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego budową urządzeń infrastruktury technicznej.
  5. Prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Morąg.
  6. Analiza potrzeb w zakresie nabywania przez gminę nieruchomości w celu realizacji planu zagospodarowania przestrzennego - tworzenie zasobu gruntów na cele zabudowy.
  7. Przygotowywanie materiałów niezbędnych do zamiany nieruchomości stanowiących własność Gminy Morąg na nieruchomości stanowiące własność osób fizycznych lub osób prawnych.
  8. Prowadzenie spraw związanych z aktualizacją cen gruntów i budynków.
  9. Prowadzenie spraw dotyczących zleceń wyceny nieruchomości.
  10. Zamieszczanie informacji dotyczących realizacji zadań Wydziały na stronie Urzędu Miejskiego w Morągu i w Biuletynie Informacji Publicznej oraz bieżąca jej aktualizacja.
  11. Współudział w opracowaniu założeń polityki rozwoju gospodarczego Gminy Morąg.
  12. Opracowywanie programów gminnych i ich aktualizacja w zakresie gospodarki

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
 
  1. Curriculum Vitae,
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy,
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
  5. kopie dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności i doświadczenie (np. świadectwa pracy),
  6. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku,
  7. oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie karne, postępowanie dyscyplinarne lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie,
  8. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”, zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 z dnia 2019.09.19).
 
Po zakończeniu procedury naboru, wybrany kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-06-17 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w podwójnych kopertach:
(zewnętrzna z adresem Urzędu Miejskiego w Morągu, wewnętrzna z napisem: „Nabór- Inspektor ds. sprzedaży i oddawania w użytkowanie wieczyste nieruchomości komunalnych” w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Morągu (II piętro, pokój 30)  przy ul. 11 Listopada 9 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Morągu ul. 11 Listopada 9, 14- 300 Morąg do dnia 17.06.2024 r. do godz. 15:00.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony