ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Zarządzenie nr 825/22 Burmistrza MorągaDrukuj informację Ogłoszenie numer: Zarządzenie nr 825/22 Burmistrza Morąga

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. budownictwa i gospodarki przestrzennej

Miejsce pracy: Morąg

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Planowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Rolnictwa

Data udostępnienia: 2022-09-29

Ogłoszono dnia: 2022-09-29

Termin składania dokumentów: 2022-10-10 15:00:00

Nr ogłoszenia: Zarządzenie nr 825/22 Burmistrza Morąga

Zlecający: Burmistrz Moraga

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba, która:
1) posiada obywatelstwo polskie,
2) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
3) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
4) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
5) posiada wykształcenie wyższe o kierunkach: geodezja, planowanie przestrzenne, architektura, urbanistyka lub gospodarka przestrzenna.
Pożądane doświadczenie pracy w administracji samorządowej lub rządowej co najmniej 3 lata.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Współudział w gromadzeniu, opracowywaniu i przygotowywaniu materiałów do sporządzania lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Morąg oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
2. Współudział w prowadzeniu procedur ustawowych wymaganych do sporządzania lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Morąg oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
3. Współudział w opracowywaniu projektów wniosków o podjęcie uchwał w sprawie sporządzania lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Morąg oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
4. Przechowywanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Morąg oraz planów zagospodarowania przestrzennego w formie papierowej i elektronicznej oraz prowadzenie spraw związanych z udostępnieniem ich w formie elektronicznej.
5. Wydawanie wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Morąg oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
6. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu gruntów w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Morąg oraz w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego.
7. Ocena zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy Morąg, przygotowywanie wyników tej oceny, analiza i opiniowanie wstępne wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Morąg oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
8. Uzgadnianie i wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.
9. Prowadzenie spraw związanych  z ochroną zabytków i stanowisk archeologicznych.
10. Współpraca przy tworzeniu dokumentów strategicznych Gminy Morąg.
11. Przygotowywanie materiałów niezbędnych do sporządzania koncepcji zagospodarowania terenów.
12. Współudział w opracowywaniu założeń polityki rozwoju gospodarczego gminy.
13. Opracowywanie programów gminnych i ich aktualizacja.
14. Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem oraz aktualizacją projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe.
15. Prowadzenie rejestru otrzymanych decyzji o pozwoleniu na budowę.
16. Prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem projektów przejścia z infrastrukturą techniczną przez nieruchomości stanowiące własność Gminy Morąg nie będące drogami publicznymi i wewnętrznymi.
17. Prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Morąg.
18. Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem opłat za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej.

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) Curriculum Vitae,
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy,
4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
5) kopie dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności i doświadczenie (np. świadectwa pracy),
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku,
7) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie karne, postępowanie dyscyplinarne lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie,
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”, zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 z dnia 2019.09.19).
 
Po zakończeniu procedury naboru, wybrany kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-10-10 15:00:00
b. Sposób:
Sposób i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać w podwójnych kopertach: (zewnętrzna z adresem Urzędu Miejskiego w Morągu, wewnętrzna z napisem: „Nabór- Inspektor ds. budownictwa i gospodarki przestrzennej”) w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Morągu (II piętro, pokój 30) przy ul. 11 Listopada 9 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Morągu  ul. 11 Listopada 9, 14 - 300 Morąg do dnia 10.10.2022 r. do godz. 15:00.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Morągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Angela Szulc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-29 13:50:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Ilona Niewiadomska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-29 13:53:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Ilona Niewiadomska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-10-17 07:55:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2980 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony