ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Zarządzenie Nr 992/23 Burmistrza MorągaDrukuj informację Ogłoszenie numer: Zarządzenie Nr 992/23 Burmistrza Morąga

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. numeracji i podziału nieruchomości

Miejsce pracy: Morąg

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Planowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Rolnictwa

Data udostępnienia: 2023-06-05

Ogłoszono dnia: 2023-06-05

Termin składania dokumentów: 2023-06-20 15:00:00

Nr ogłoszenia: Zarządzenie Nr 992/23 Burmistrza Morąga

Zlecający: Burmistrz Moraga

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne związane z wykonywaniem pracy na danym stanowisku.
 
Kandydatem może być osoba, która:
1) jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
  2) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  3) cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  4) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  5) posiada wykształcenie wyższe o kierunku: geodezja lub gospodarka przestrzenna.
 
Wskazane doświadczenie pracy w administracji samorządowej lub rządowej.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres zadań i czynności wykonywanych na stanowisku Inspektora ds. numeracji i podziału nieruchomości:
 
1) Przygotowywanie projektów postanowień i decyzji Burmistrza dotyczących podziału, rozgraniczenia nieruchomości oraz scalenia;
2) Przyjmowanie oraz zakup na własność Gminy Morąg nieruchomości. Ustalanie i wypłata odszkodowań;
3) Ustalenie opłat adiacenckich z tytułu podziału nieruchomości;
4) Przygotowywanie materiałów w celu wystąpienia do Starostwa  Powiatowego z wnioskiem o wywłaszczenie nieruchomości oraz ustalanie i wypłata odszkodowań;
5) Przygotowywanie materiałów celem wystąpienia do właściwych organów z wnioskiem o przekazanie nieruchomości na własność Gminy Morąg;
6) Tworzenie zasobu gruntów na cele zabudowy miasta i wsi;
7) Przejmowanie nieodpłatnie na własność gminy domów mieszkalnych, gospodarczych garaży i infrastruktury mieszkaniowej wraz z przynależnymi gruntami;
8) Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem naw miejscowości i obiektów fizjograficznych;
9) Prowadzenie spraw związanych z podziałem terytorialnym, zmianami granic administracyjnych w części dotyczącej geodezji;
10) Nadawanie i prowadzenie ewidencji numeracji porządkowej nieruchomości;
11) Prowadzenie ewidencji nazw ulic i placów, map przeglądowych oraz oznakowanie ulic i placów;
12) Zawiadamianie właścicieli nieruchomości o dokonanych zmianach nazw ulic i placów oraz numerów porządkowych nieruchomości;
13) Przygotowanie projektów uchwał w sprawach nazw ulic i placów, a także wznoszenia pomników;
14) Komunalizacja mienia Skarbu Państwa oraz prowadzenie spraw  związanych z nabywaniem przez gminę nieruchomości z zasobu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa;
15) Prowadzenie spraw związanych ze zniesieniem współwłasności nieruchomości stanowiących współwłasność Gminy Morąg;
16) Prowadzenie spraw związanych ze zniszczeniem, usunięciem, przesunięciem i uszkodzeniem znaków granicznych nieruchomości gruntowych stanowiących własność  Gminy  Morąg;
17) Prowadzenie spraw dotyczących zamówień dokumentacji geodezyjnej oraz kontrola właściwego jej opracowania;
18) Wykonywanie innych poleceń przełożonych.
                                                                                                                                              
Pracownik jest uprawniony do współdziałania w ramach ustalonych obowiązków służbowych z instytucjami samorządowymi, społecznymi i państwowymi oraz osobami fizycznymi w tym m. in.:
1) Jednostkami wykonawstwa geodezyjnego;
2) Starostwem Powiatowym w Ostródzie;
3) Wydziałami miejscowymi Urzędu;
4) Zamiejscowym Wydziałem Ksiąg Wieczystych w Morągu Sądu Rejonowego w Ostródzie;
5) Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa Oddział w Olsztynie.
 
Pracownik jest odpowiedzialny za:
1) Posiadany sprzęt geodezyjny i biurowy;
2) Zasób geodezyjny ( mapy, wykazy);
3) Wnikliwe i terminowe załatwienie spraw wynikających z zakresu czynności.
 
Pracownik prowadzi:
1) Teczkę referenta;
2) Zbiór przepisów prawnych obowiązujących na powierzonym stanowisku pracy;
3) Następujące teczki przedmiotowe:
  1. 0272- Umowy zawarte w wyniku  postępowań w trybie zamówień publicznych [B10] (teczka wspólna).
  2. 6830 – Rozgraniczenia nieruchomości [A]
  3. 6831 – Podziały nieruchomości [A ]
  4. 6832 -  Scalanie nieruchomości [A]
  5. 6833 – Odszkodowanie za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne [BE10]
  6. 6810- Ewidencja nieruchomości [A] ( teczka wspólna)
  7. 6822 – Przyjmowanie nieruchomości na rzecz gminy [A]
  8. 6823-Zakup nieruchomości [A]
  9. 6824- Zniesienie współwłasności nieruchomości [A]
  10. 6825-6825- Komunalizacja mienia Skarbu Państwa [A]
  11. 6620 – Numeracja porządkowa nieruchomości [A]
  12. 6625 – Nazewnictwo placów i ulic [A]
  13. 3134 – opłata adiacencka [B10]
  14. 0110 – Tworzenie, łączenie i znoszenie jednostek podziału  terytorialnego oraz zmiany ich granic [A]
  15. 0111 – Tworzenie , łączenie i znoszenie sołectw, dzielnic itp. oraz zmiany ich granic [A]
  16. 0113  -Ustalenie i zmiany nazw miejscowości i obiektów fizjograficznych [A]
  17. 1431 – Udostępnienie informacji publicznej [BE5] (wspólna teczka)
  18. 0632- Planowanie w jednostce organizacyjnej [BE5] (teczka wspólna)
  19. 0643- Sprawozdawczość w jednostce organizacyjnej [BE5] (teczka wspólna)
 
Następujące teczki pomocnicze:
1) teczkę spraw do załatwienia;
2) teczkę do podpisu.
 
Pracownik organizuje swoją pracę zgodnie z niniejszym zakresem czynności, ściśle przestrzega obowiązujących przepisów prawnych, sumiennie wykonuje zadania planowe oraz polecenia swoich przełożonych.
Pracownik zastępuje – inspektora ds. ewidencji, przekazywania w trwały zarząd oraz podwyższenia kapitału zakładowego spółek nieruchomości  komunalnych w czasie jej nieobecności  w pracy.                     W okresie zastępstwa wykonuje wszystkie czynności przewidziane dla stanowiska zastępowanego.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
 
1) Curriculum Vitae;
2) list motywacyjny;
3) kwestionariusz osobowy;
4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje;
5) kopie dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności i doświadczenie (np. świadectwa pracy),
6) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku,
7) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie karne, postępowanie dyscyplinarne lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie,
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”, zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781).
 
 
Po zakończeniu procedury naboru, wybrany kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-06-20 15:00:00
b. Sposób:
Sposób i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać w podwójnych kopertach: (zewnętrzna z adresem Urzędu Miejskiego w Morągu, wewnętrzna z napisem: „Nabór - Inspektor ds. numeracji i podziału nieruchomości w Wydziale gospodarki Nieruchomościami, Planowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Rolnictwa”) w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Morągu (II piętro, pokój 30) przy ul. 11 Listopada 9 w Morągu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Morągu ul. 11 Listopada 9, 14- 300 Morąg do dnia 20.06.2023 r. do godz. 15:00 (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Morągu).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Morągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Angela Szulc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-07 13:17:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Ilona Niewiadomska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-07 13:22:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Ilona Niewiadomska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-27 10:09:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2281 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony