Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Burmistrza Morąga, Sesje zarządzanie i uchwały Rady Miejskiej w Morągu

Szczegóły informacji

XLVI/759/10

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: XLVI/10

Kadencja: V kadencja

Data wejścia w życie: 26-08-2010

Data podjęcia/podpisania: 2010-08-26

Tytuł aktu:

zmian budżetu Gminy Morąg na rok 2010.

Na podstawie:

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(t.j. z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późno zm.) oraz art. 211, art. 212, art. 214, art. 215,
art. 222, art. 235, art. 236, art.237, art. 239, art. 264 ust.3 ustawy z dnia 27sierpnia 2009 r. o
finansach publicznych ( Dz. U. Nr 157 poz. 1240) w związku z art. 121 ustawy z dnia 27 sierpnia
2009 r. przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 157 poz. 1241).

Treść:

Rada Miejska w Morągu uchwala, co następuje:
§1
Zmianę dochodów w budżecie Gminy na 2010 r. zgodnie z załącznikiem nr 1.
- Zwiększa się plan dochodów o kwotę - 303 782zł.
§2
Zmianę wydatków w budżecie Gminy na 2010r. zgodnie z załącznikiem nr 2.
Zwiększa się plan wydatków o kwotę - 303 782zł.
§3
1.Limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2010-2012, zgodnie z
załącznikiem nr 3.
2.Wydatki inwestycyjne w 2010 roku w wysokości 23 194 314 zł, zgodnie z załącznikiem nr 3 i
3A.
3.Pozostałe wydatki majątkowe nie będące inwestycjami w wysokości 1 006 800 zł, zgodnie z
załącznikiem nr 3 B.
4. Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy
strukturalnych i Funduszu Spójności w wysokości 9 352 202zł, zgodnie z załącznikiem nr 4.



§4
Po dokonanych zmianach budżet Gminy na 2010r. wynosić będzie:
l. Dochody ogółem - 73 210 584zł, z tego:
dochody bieżące - 64 156 266zł,
dochody majątkowe - 9 054 318zł.
2.Wydatki ogółem – 85 000 000 zł. z tego:
wydatki bieżące - 60 798 886zł,
wydatki majątkowe - 24 201 114zł
§5
Wydatki sołectw i jednostek pomocniczych Gminy w wysokości 438 441zł. zgodnie z
załącznikiem nr 5 w tym: Fundusz sołecki w wysokości 358 441zł zgodnie z załącznikiem nr 5A i
wydatki osiedli w wysokości 80 000zł. zgodnie z załącznikiem nr 5B.
§6
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga.
§7
1. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia,
2. Burmistrz niezwłocznie ogłosi niniejszą uchwałę w sposób zwyczajowo przyjęty.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Morągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Skarbnik Gminy
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-09-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Skarbnik Gminy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-09-17 10:10:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-09-17 10:45:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-09-17 12:45:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
956 raz(y)