Sesje i uchwały Rady Miejskiej w Morągu
Szczegóły informacji
XIX/325/08
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: XIX/2008
Kadencja: V kadencja
Data wejścia w życie: 2008-04-30
Data podjęcia/podpisania: 2008-04-30
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2008-04-30
Tytuł aktu:
zmian budżetu Gminy Morąg na rok 2008
Na podstawie:
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 165, art. 184, art.188 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (t.j. z 2005 r., Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z póżń. zm.).
Treść:
Rada Miejska w Morągu uchwala, co następuje:
§ 1
Zmianę dochodów w budżecie Gminy na 2008r. zgodnie z załącznikiem nr 1. - zwiększa plan dochodów o kwotę – 710 227zł.
§ 2
Zmianę wydatków w budżecie Gminy na 2008r. zgodnie z załącznikiem nr 2. - zwiększa plan wydatków o kwotę - 710 227 zł.
§ 3
Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w wysokości 11 135 775 zł, zgodnie z załącznikiem nr 3.
§ 4
- Limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2008 2010, zgodnie z załącznikiem nr 4.
- Wydatki inwestycyjne w 2008 roku w wysokości 10 698 520 zł, zgodnie z załącznikiem nr 4 i 4A.
- Pozostałe wydatki majątkowe nie będące inwestycjami w wysokości 1801 254zł, zgodnie z załącznikiem nr 4b.
§ 5
Po dokonanych zmianach budżet Gminy na 2008r. wynosić będzie:
Dochody - 61 387 057 zł,
Wydatki - 64 695 187 zł.
§ 6
- Deficyt budżetu gminy w wysokości 3 308 130 zł zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:
- wpływów ze sprzedaży papierów wartościowych wyemitowanych przez gminę w kwocie - 20 000 zł,
- zaciąganych kredytów w kwocie - 1 750 000 zł,
- zaciąganych pożyczek w kwocie - 0 zł,
- spłat udzielonych pożyczek w kwocie - 59 000 zł,
- wpływów z prywatyzacji majątku gminy w kwocie - 0 zł,
- nadwyżki budżetowej z lat ubiegłych w kwocie - 0 zł,
- wolnych środków, jako nadwyżki środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu gminy, wynikającej z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w kwocie
- Przychody budżetu w wysokości 6 249 349zł, rozchody w wysokości 2 941 219zł, zgodnie z załącznikiem nr 5.
§ 7
Wydatki jednostek pomocniczych Gminy w wysokości 212 113zł zgodnie z załącznikiem nr6.
§ 8
Plan dochodów i wydatków w łącznej kwocie (zbiorczo) dla rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych: dochody – 1 002 878 zł; wydatki – 1 002 878 zł, zgodnie z załącznikiem nr 7
§ 9
Załącza się prognozę łącznej kwoty długu gminy na koniec 2008 roku i lata następne, zgodnie z załącznikiem nr 8 .
§ 10
Upoważnia się Burmistrza Morąga do:
1) udzielania w roku budżetowym pożyczek do łącznej kwoty 30 000 zł.
§ 11
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga.
§ 12
- Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia ,
- Burmistrz niezwłocznie ogłosi niniejszą uchwałę w sposób zwyczajowo przyjęty.