Sesje i uchwały Rady Miejskiej w Morągu
Szczegóły informacji
XIII/ 174 /07
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: XIII/2007
Kadencja: V kadencja
Data wejścia w życie: 2007-10-25
Data podjęcia/podpisania: 2007-10-25
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2007-10-25
Tytuł aktu:
zmian budżetu Gminy Morąg na rok 2007
Na podstawie:
Treść:
Rada Miejska w Morągu uchwala, co następuje:
§ 1
Zmianę dochodów w budżecie Gminy na 2007r. zgodnie z załącznikiem nr 1.
- zwiększa plan dochodów o kwotę – 226 620 zł.
§ 2
Zmianę wydatków w budżecie Gminy na 2007r. zgodnie z załącznikiem nr 2.
- zwiększa plan wydatków o kwotę - 226 620 zł.
§ 3
Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w wysokości 11 981 132 zł, zgodnie z załącznikiem nr 3.
§ 4
1. Limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2007‑2009, zgodnie z załącznikiem nr 4 .
2. Wydatki inwestycyjne w 2007 roku w wysokości 9 424 560 zł, zgodnie z załącznikiem nr 4 i 4a.
3. Pozostałe wydatki majątkowe nie będące inwestycjami w wysokości 688 000zł, zgodnie z załącznikiem nr 4b.
4. Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w wysokości 4 818 003 zł, zgodnie z załącznikiem nr 5
§ 5
Po dokonanych zmianach budżet Gminy na 2007r wynosić będzie:
Dochody - 60 791 016 zł,
Wydatki - 61 554 933 zł.
§ 6
1.Deficyt budżetu gminy w wysokości 763 917 zł, który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi
1) zaciąganych pożyczek w kwocie - 763 917 zł,
2) Przychody budżetu w wysokości 4 465 570zł, rozchody w wysokości - 3 701 653zł, zgodnie z załącznikiem nr 6.
§ 7
Wydatki jednostek pomocniczych Gminy w wysokości 185 000 zł zgodnie z załącznikiem nr 7.
§ 8
Plan dochodów i wydatków w łącznej kwocie (zbiorczo) dla rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych: dochody – 1 214 781 zł; wydatki – 1 275 781 zł, zgodnie z załącznikiem nr 8
§ 9
1. Dotacje podmiotowe dla:
1) gminnych instytucji kultury na łączną kwotę - 1 066 000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 9.
2) Dotacje celowe na zadania własne gminy realizowane przez podmioty należące i nienależące do sektora finansów publicznych na łączną kwotę –146 000 zł, zgodnie załącznikiem nr 10 i 10a.
§ 10
Ustala się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w wysokości:
1.przychody - 180 000 zł,
2.wydatki - 180 000 zł,
zgodnie z załącznikiem nr 11 .
§ 11
Załącza się prognozę łącznej kwoty długu gminy na koniec 2007 roku i lata następne, zgodnie z załącznikiem nr 12 .
§ 12
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga.
§ 13
1. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
2. Burmistrz niezwłocznie ogłosi niniejszą uchwałę w sposób zwyczajowo przyjęty
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Morągu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Kalinowski Daniel |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2008-12-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Kalinowski Daniel |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-12-11 13:19:48 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-12-11 13:19:53 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2009-12-10 12:06:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1198 raz(y) |