ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: XXIV/378/08Drukuj informacjęAkt prawny: XXIV/378/08

Szczegóły informacji

XXIV/378/08

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: XXIV/2008

Kadencja: V kadencja

Data wejścia w życie: 2008-09-25

Data podjęcia/podpisania: 2008-09-25

Tytuł aktu:

przejęcia przez Burmistrza Morąga niektórych zadań zarządcy dróg wojewódzkich w granicach administracyjnych Morąga.

Na podstawie:

Na podstawie art.18 ust. 2 pkt 11 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. ni-142, poz. 1591 z późniejszymi zmianami) Rada Miejska w Morągu uchwala, co następuje:

Treść:

§1

Burmistrz Morąga przejmuje niektóre zadania zarządcy dróg wojewódzkich w granicach administracyjnych Morąga. Przejmowane zadania dotyczą utrzymania zieleńców oraz czystości chodników i jezdni na rondach stanowiących skrzyżowania ulic: 11 Listopada i Pomorskiej oraz Pomorskiej, Sienkiewicza i Wróblewskiego.

Upoważnia się Burmistrza Morąga Tadeusza Sobierajskiego do podpisania z Województwem Warmińsko - Mazurskim porozumienia w tej sprawie.

Projekt porozumienia, który określa zasady wykonywania powierzonych zadań oraz warunki finansowe stanowi załącznik do uchwały.

§2

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga.

§3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicach informacyjnych Urzędu Miejskiego w Morągu.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony