ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: XIX/325/08Drukuj informacjęAkt prawny: XIX/325/08

Szczegóły informacji

XIX/325/08

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: XIX/2008

Kadencja: V kadencja

Data wejścia w życie: 2008-04-30

Data podjęcia/podpisania: 2008-04-30

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2008-04-30

Tytuł aktu:

zmian budżetu Gminy Morąg na rok 2008

Na podstawie:

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 165, art. 184, art.188 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (t.j. z 2005 r., Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z póżń. zm.).

Treść:

Rada Miejska w Morągu uchwala, co następuje:

§ 1

Zmianę dochodów w budżecie Gminy na 2008r. zgodnie z załącznikiem nr 1. - zwiększa plan dochodów o kwotę – 710 227zł.

§ 2

Zmianę wydatków w budżecie Gminy na 2008r. zgodnie z załącznikiem nr 2. - zwiększa plan wydatków o kwotę - 710 227 zł.

§ 3

Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w wysokości 11 135 775 zł, zgodnie z załącznikiem nr 3.

§ 4

  1. Limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2008 2010, zgodnie z załącznikiem nr 4.
  2. Wydatki inwestycyjne w 2008 roku w wysokości 10 698 520 zł, zgodnie z załącznikiem nr 4 i 4A.
  3. Pozostałe wydatki majątkowe nie będące inwestycjami w wysokości 1801 254zł, zgodnie z załącznikiem nr 4b.

§ 5

Po dokonanych zmianach budżet Gminy na 2008r. wynosić będzie:

Dochody - 61 387 057 zł,
Wydatki - 64 695 187 zł.

§ 6

  1. Deficyt budżetu gminy w wysokości 3 308 130 zł zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:
    1. wpływów ze sprzedaży papierów wartościowych wyemitowanych przez gminę w kwocie - 20 000 zł,
    2. zaciąganych kredytów w kwocie - 1 750 000 zł,
    3. zaciąganych pożyczek w kwocie - 0 zł,
    4. spłat udzielonych pożyczek w kwocie - 59 000 zł,
    5. wpływów z prywatyzacji majątku gminy w kwocie - 0 zł,
    6. nadwyżki budżetowej z lat ubiegłych w kwocie - 0 zł,
    7. wolnych środków, jako nadwyżki środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu gminy, wynikającej z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w kwocie
    - 1 479 130zł.
  2. Przychody budżetu w wysokości 6 249 349zł, rozchody w wysokości 2 941 219zł, zgodnie z załącznikiem nr 5.

§ 7

Wydatki jednostek pomocniczych Gminy w wysokości 212 113zł zgodnie z załącznikiem nr6.

§ 8

Plan dochodów i wydatków w łącznej kwocie (zbiorczo) dla rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych: dochody – 1 002 878 zł; wydatki – 1 002 878 zł, zgodnie z załącznikiem nr 7

§ 9

Załącza się prognozę łącznej kwoty długu gminy na koniec 2008 roku i lata następne, zgodnie z załącznikiem nr 8 .

§ 10

Upoważnia się Burmistrza Morąga do:

1) udzielania w roku budżetowym pożyczek do łącznej kwoty 30 000 zł.

§ 11

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga.

§ 12

  1. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia ,
  2. Burmistrz niezwłocznie ogłosi niniejszą uchwałę w sposób zwyczajowo przyjęty.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony