ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLAkt prawny: XLVII/793/10Drukuj informacjęAkt prawny: XLVII/793/10

Szczegóły informacji

XLVII/793/10

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: XLVII/10

Kadencja: V kadencja

Data wejścia w życie: 23-09-2010

Data podjęcia/podpisania: 2010-09-23

Tytuł aktu:

zmian budżetu Gminy Morąg na rok 2010

Na podstawie:

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, oraz pkt 9 lit. i ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o
samorządzie gminnym (t.j. z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późno zm.) oraz art. 211, art. 212,
art. 214, art. 215, art. 222, art. 235, art. 236, art.237, art. 239, art. 264 ust.3 ustawy z dnia
27sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157 poz. 1240) w związku z art. 121 ustawy
z dnia 27 sierpnia 2009 r. przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157
poz. 1241).
Rada Miejska w Morągu uchwala, co następuje:

Treść:

§1
Zmianę dochodów w budżecie Gminy na 2010 r. zgodnie z załącznikiem nr 1.
Zmniejsza się plan dochodów o kwotę - 509 333zł.
§2
Zmianę wydatków w budżecie Gminy na 2010r. zgodnie z załącznikiem nr 2.
Zwiększa się plan wydatków o kwotę - 490 667zł.
§3
Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych
zadań zleconych odrębnymi ustawami w wysokości 12 041 983 zł, zgodnie z załącznikiem nr 3
§4
l.Limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2010-2012, zgodnie z
załącznikiem nr 4.
2.Wydatki inwestycyjne w 2010 roku w wysokości 23 329 414 zł, zgodnie z załącznikiem nr 4
i4A.

-_._---------~

3.Pozostałe wydatki majątkowe nie będące inwestycjami w wysokości 1 106 800 zł, zgodnie z
załącznikiem nr 4 B.
4. Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy
strukturalnych i Funduszu Spójności w wysokości 9 559 694 zł, zgodnie z załącznikiem nr 5.
§5
Po dokonanych zmianach budżet Gminy na 2010r. wynosić będzie:
l.Dochody ogółem - 72 988 925zł, z tego:
dochody bieżące - 64390 607zł,
dochody majątkowe - 8 598 318zł.
2. Wydatki ogółem - 85 778 341 zł. z tego:
wydatki bieżące - 59 832 154zł,
wydatki majątkowe - 24 436 214zł.
§6
Deficyt budżetu gminy w wysokości 12 789 416 zł zostanie pokryty przychodami pochodzącymi
z:
1) zaciąganych kredytów w kwocie - 10 000 000 zł,
2) zaciąganych pożyczek w kwocie 2 034 872zł,
3) wolnych środków, jako nadwyżki środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu
gminy, wynikających z rozliczeń wyemitowanych papierów wartościowych, kredytów i
pożyczek z lat ubiegłych w kwocie - 754 544zł.
§7
Przychody budżetu w wysokości 16 459 668zł, rozchody w wysokości 3 670 252zł, zgodnie z
załącznikiem nr 6.

- ---------------~-

§8
Limity zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek oraz emitowanych papierów
wartościowych, zaciąganych na:
1) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie - 2500 000zł,
2) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie – 12 034 872zł,
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz
zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 3 500 000zł.
§9
Ustala się maksymalną kwotę pożyczek udzielanych z budżetu Gminy w wysokości 7 000zł.
§ 10
Wydatki sołectw i jednostek pomocniczych Gminy w wysokości 438 441zł. zgodnie z
załącznikiem nr 7 w tym: Fundusz sołecki w wysokości 358 441zł zgodnie z załącznikiem nr 7A i
wydatki osiedli w wysokości 80 000zł. zgodnie z załącznikiem nr 7B.
§11
Zestawienie planowanych kwot dotacji udzielonych z budżetu gminy stanowi załącznik nr 8.
§ 12
Załącza się prognozę łącznej kwoty długu gminy na koniec 2010 roku i lata następne, zgodnie z
załącznikiem nr 9 , oraz prognozowaną sytuację finansową gminy w latach spłaty długu zgodnie z
załącznikiem nr 9A.
§13
l. Upoważnia się Burmistrza Morąga do zaciągania kredytów i pożyczek oraz emitowania papierów
wartościowych na:
1) pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy do wysokości -
2 500 000zł,

4)

2) finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy - 12 034 872zł.
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz
zaciągniętych pożyczek i kredytów 3 500 000zł.
§ 14
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga.
§ 15
1. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia,
2. Burmistrz niezwłocznie ogłosi niniejszą uchwałę w sposób zwyczajowo przyjęty.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Morągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Skarbnik Gminy
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-10-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Skarbnik Gminy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-10-18 13:27:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-10-18 13:38:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-10-18 15:38:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1016 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony