Uchwały Rady Miejskiej
Pobierz dane XMLAkt prawny: XXXVIII/607/09 Drukuj informacjęAkt prawny: XXXVIII/607/09Szczegóły informacji
XXXVIII/607/09
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: XXXVIII/09
Kadencja: V kadencja
Data wejścia w życie: 2009-12-29
Data podjęcia/podpisania: 2009-12-29
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2009-12-29
Tytuł aktu:
zmian budżetu Gminy Morąg na rok 2009
Na podstawie:
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. z 2001 r., Dz. U Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 165, art. 184, art.188 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (t.j. z 2005 r., Dz. U Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.).
Treść:
Rada Miejska w Morągu uchwala, co następuje:
§ 1
Zmianę dochodów w budżecie Gminy na 2009r. zgodnie z załącznikiem nr 1. Zwiększa się plan dochodów o kwotę - 561 279zł.
§2
Zmianę wydatków w budżecie Gminy na 2009r. zgodnie z załącznikiem nr 2. Zmniejsza się plan wydatków o kwotę - 1 155 339zł.
§3
Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w wysokości 11 670 142 zł, zgodnie z załącznikiem nr 3.
§`1
1.Limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2009-2011, zgodnie z załącznikiem nr 4.
2.Wydatki inwestycyjne w 2009 roku w wysokości 14 360 701 zł, zgodnie z załącznikiem nr 4 i 4A.
3.Pozostałe wydatki majątkowe nie będące inwestycjami w wysokości 368 435zł, zgodnie z załącznikiem nr 4B.
4. Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w wysokości 2 071 388 zł, zgodnie z załącznikiem nr 5.
§5
Deficyt budżetu gminy w wysokości 7 606 310 zł. zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z: 1. wpływów ze sprzedaży papierów wartościowych wyemitowanych przez gminę w kwocie
2 500 000zł,
2. zaciąganych kredytów w kwocie 3 000 000zł,
3. zaciąganych pożyczek w kwocie 1 431 267zł,
4. wolnych środków, jako nadwyżki środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu gminy, wynikającej z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w kwocie T 675 043zł.
§6
Przychody budżetu w wysokości 10 885 483 zł, rozchody w wysokości 3 279 173zł, zgodnie z załącznikiem nr 6.
§7
Po dokonanych zmianach budżet Gminy na 2009r. wynosić będzie:
1 .Dochody ogółem - 68 171 453zł, z tego:
dochody bieżące - 62 026 518z1,
dochody majątkowe - 6 144 935 zł.
2.Wydatki ogółem - 75 777 763 zł. z tego:
wydatki bieżące - 61 048 627 zł,
wydatki majątkowe - 14 729 136 zł
§8
Wydatki jednostek pomocniczych Gminy w wysokości 249 028zł zgodnie z załącznikiem nr 7.
§9
Plan dochodów i wydatków w łącznej kwocie (zbiorczo) dla rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych: dochody -1 466 615 zł; wydatki-1 466 615zł, zgodnie z załącznikiem nr 8.
§ 10
Dotacje podmiotowe dla niepublicznych jednostek systemu oświaty na łączną kwotę- 60 396 zł, zgodnie z załącznikiem nr 9.
§11
Dotacje podmiotowe dla samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej na łączną kwotę- 705 000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 10.
§12
Dotacje celowe na zadania własne gminy realizowane przez podmioty należące i nienależące do sektora finansów publicznych na łączną kwotę 1 219 127zł, zgodnie załącznikiem nr 11.
§13
Załącza się prognozę łącznej kwoty długu gminy na koniec 2009roku i lata następne, zgodnie z załącznikiem nr 12
§14
Ustala się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w wysokości:
1) przychody - 373 150 zł,
2) wydatki - 373 150 zł, zgodnie z załącznikiem nr 13 .
§16
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga. §16
1. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia ,
2. Burmistrz niezwłocznie ogłosi niniejszą uchwałę w sposób zwyczajowo przyjęty.
Plan dochodów i wydatków w łącznej kwocie (zbiorczo) dla rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych: dochody -1 466 615 zł; wydatki-1 466 615zł, zgodnie z załącznikiem nr 8.
§ 10
Dotacje podmiotowe dla niepublicznych jednostek systemu oświaty na łączną kwotę- 60 396 zł, zgodnie z załącznikiem nr 9.
§11
Dotacje podmiotowe dla samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej na łączną kwotę- 705 000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 10.
§12
Dotacje celowe na zadania własne gminy realizowane przez podmioty należące i nienależące do sektora finansów publicznych na łączną kwotę 1 219 127zł, zgodnie załącznikiem nr 11.
§13
Załącza się prognozę łącznej kwoty długu gminy na koniec 2009roku i lata następne, zgodnie z załącznikiem nr 12
§14
Ustala się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w wysokości:
1) przychody - 373 150 zł,
2) wydatki - 373 150 zł, zgodnie z załącznikiem nr 13 .
§16
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga. §16
1. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia ,
2. Burmistrz niezwłocznie ogłosi niniejszą uchwałę w sposób zwyczajowo przyjęty.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Morągu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Skarbnik Gminy |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-01-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Skarbnik Gminy |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-01-19 14:36:06 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-01-20 10:50:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-01-20 11:50:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 939 raz(y) |