ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLAkt prawny: XV/229/07Drukuj informacjęAkt prawny: XV/229/07

Szczegóły informacji

XV/229/07

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: XV/2007

Kadencja: V kadencja

Data wejścia w życie: 2007-12-27

Data podjęcia/podpisania: 2007-12-27

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2007-12-27

Tytuł aktu:

zmian budżetu Gminy Morąg na rok 2007

Na podstawie:

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 165, art. 184, art.188 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (t.j. z 2005 r., Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z póżń. zm.).

Treść:

Rada Miejska w Morągu uchwala, co następuje:

§ 1

Zmianę dochodów w budżecie Gminy na 2007r. zgodnie z załącznikiem nr 1.

  • - zwiększa plan dochodów o kwotę – 441 323zł.
  • - zmniejsza plan dochodów o kwotę – 441 323 zł.

§ 2

Zmianę wydatków w budżecie Gminy na 2007r. zgodnie z załącznikiem nr 2.

  • - zwiększa plan wydatków o kwotę - 324 025 zł.
  • - zmniejsza plan wydatków o kwotę – 324 025 zł.

§ 3

Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w wysokości 11 488 850 zł, zgodnie z załącznikiem nr 3.

§ 4

  1. Limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2007 2009, zgodnie z załącznikiem nr 4 .
  2. Wydatki inwestycyjne w 2007 roku w wysokości 9 173 320 zł, zgodnie z załącznikiem nr 4 i 4a.
  3. Pozostałe wydatki majątkowe nie będące inwestycjami w wysokości 688 000zł, zgodnie z załącznikiem nr 4b.

§ 5

Po dokonanych zmianach budżet Gminy na 2007r wynosić będzie:

Dochody - 60 183 292 zł,
Wydatki - 60 947 209 zł.

§ 6

  1. Deficyt budżetu gminy w wysokości 763 917 zł, który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi
    1. zaciąganych pożyczek w kwocie - 763 917 zł,
  2. 2.Przychody budżetu w wysokości 4 515 570zł, rozchody w wysokości - 3 751 653zł, zgodnie z załącznikiem nr 5.

§ 7

Wydatki jednostek pomocniczych Gminy w wysokości 185 000zł zgodnie z załącznikiem nr6.

§ 8

Załącza się prognozę łącznej kwoty długu gminy na koniec 2007 roku i lata następne, zgodnie z załącznikiem nr 7 .

§ 9

Plan dochodów i wydatków w łącznej kwocie (zbiorczo)dla rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych: dochody - 1 465 475zł; wydatki - 1 526 475zł, zgodnie z załącznikiem nr 8.

§ 10

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga.

§ 11

  1. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia ,
  2. Burmistrz niezwłocznie ogłosi niniejszą uchwałę w sposób zwyczajowo przyjęty

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Morągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Kalinowski Daniel
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-12-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kalinowski Daniel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-12-17 14:06:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-12-17 14:07:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-12-10 10:46:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1061 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony