ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Sesje i uchwały Rady Miejskiej w Morągu

Pobierz dane XMLAkt prawny: XL/639/10Drukuj informacjęAkt prawny: XL/639/10

Szczegóły informacji

XL/639/10

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: XL/10

Kadencja: I kadencja

Data wejścia w życie: 25.02.2010

Data podjęcia/podpisania: 2010-02-25

Tytuł aktu:

zaciągnięcia kredytu bankowego długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Morąg na rok 2010.

Na podstawie:

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 9 lit. c oraz art. 58 ust. 1 Ustawy z dnia 8 marca 1990r o samorządzie gminnym /Dz. U. Nr 142 poz. 1591 z 2001 roku z późniejszymi zmianami/ oraz art.89 ust 1 pkt.2, art. 91 i art. 217 ust. 2 pkt. 2 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r o finansach publicznych /Dz. U. Nr 157 poz.1240/ .

Treść:

Rada Miejska w Morągu uchwala, co następuje;


§ 1
Zaciąga się kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 5 700 000 złotych ( Pięć milionów siedemset tysięcy złotych ) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Morąg na rok 2010.

§ 2
Kredyt przeznacza się na finansowanie wydatków inwestycyjnych, na następujące zadania inwestycyjne:
1) „ Modernizacja ulicy Moniuszki na Osiedlu Kolonia Warszawska w Morągu” – 700 000zł.
2) „ Budowa Sali gimnastycznej z łącznikiem przy SP w Łącznie Gmina Morąg” - 2 000 000zł.
3) „ Modernizacja budynku i zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem Szkoły Podstawowej Nr 4 w Morągu” - 3 000 000zł.

§ 3
Ustala się okres karencji spłaty kredytu do 31 grudnia 2011 roku.

§ 4
Spłatę zaciągniętego kredytu rozkłada się na lata 2012-2019 w następujących ratach w poszczególnych latach spłaty:
- rok 2012 - 300 000 zł,
- rok 2013 - 500 000 zł,
- rok 2014 - 500 000 zł,
- rok 2015 - 700 000 zł,
- rok 2016 - 700 000 zł,
- rok 2017 - 900 000 zł,
- rok 2018 - 1 000 000 zł,
- rok 2019 - 1 100 000 zł,

§ 5
Źródłem spłaty kredytu będą dochody własne budżetu Gminy, pochodzące z udziałów Gminy w podatku dochodowym od osób fizycznych.

§ 6
Udziela się pełnomocnictwa do zawarcia umowy kredytu Burmistrzowi Morąga Tadeuszowi Sobierajskiemu po uzyskaniu pozytywnej opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie.

§ 7
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga.

§ 8
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Morągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Skarbnik Gminy
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-04-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Skarbnik Gminy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-04-13 09:34:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-04-13 09:35:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-04-13 11:35:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1004 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony