ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Sesje i uchwały Rady Miejskiej w Morągu

Pobierz dane XMLAkt prawny: 51/07Drukuj informacjęAkt prawny: 51/07

Szczegóły informacji

51/07

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: -

Kadencja: V kadencja

Data wejścia w życie: 2007-02-12

Data podjęcia/podpisania: 2007-02-12

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2007-02-12

Tytuł aktu:

układu wykonawczego budżetu Gminy Morąg na rok 2007

Na podstawie:

Na podstawie art. 186 ust.l pkt li 2 oraz ust. 2,3,4 Ustawy z 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych / DZ.U . z 2005 r. Nr 249, poz. 2104 z późniejszymi zmianami /,oraz Uchwały Nr V /34/ 07 Rady Miejskiej w Morągu z dnia 25 stycznia 2007 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Morąg na 2007r.

Burmistrz Morąga zarządza, co następuje

Treść:

§1

Ustalam    szczegółowy    podział    dochodów    budżetu    Gminy    Morąg    na    rok    2007


zgodnie z załącznikiem Nr 1,   w łącznej    kwocie

1.   Dochody Budżetu Gminy - Organu

dochody z tytułu dotacji i subwencji zgodnie z załącznikiem Nr 2

2.   Dochodyjednostek budżetowych

a/ Urząd Miejski - zgodnie z załącznikiem Nr 3 b/Szkoły Podstawowe - zgodnie z załącznikiem Nr 4 c/ Przedszkola - zgodnie z załącznikiem Nr 5 d/ Gimnazja - zgodnie z załącznikiem Nr 6 e/ MOPS - zgodnie z załącznikiem Nr 7


       - 57 279 682zł,    w tym:

        - 30 432 163zł,

- 25 919 748zł,

-214 473zł,

                            - 531515zł,

- 69 247zł,

-112 536zł,


§2

Ustalam        szczegółowy   podział   wydatków   budżetu    Gminy   Morąg   na   rok   2007
zgodnie z załącznikiem Nr 8,     w łącznej kwocie                                    -   56 365 682 zł,   w tym:

1.     Wydatki jednostek budżetowych:

a/ Urząd Miejski - zgodnie z załącznikiem nr 9                                         -   19 350 205 zł,

w tym:


-  wydatki majątkowe                                                          -   8 126 655 zh

-  dotacje z budżetu Gminy                                                   -  3 143 000 zł,

-  rezerwa celowa-wy datki jednostek pomocniczych            -      185 000 zł,

-  rezerwa ogólna                                                                 -      100 000 zł,

-  obsługa długu publicznego                                                 -     530 000 zł,

-  wydatki z tytułu poręczeń i gwarancji                                 -     461432 zł,

-  przeciwdziałanie alkoholizmowi                                         -     350 000 zł,

-  pozostałe wydatki                                                             -  8 453 899 zł.

b/ Straż Miejska - zgodnie z załącznikiem nr 10                                                     - 225 719 zł,

c/ Szkoły Podstawowe - zgodnie z załącznikiem nrll                                         -11 771 965 zł,

d/Przedszkola-zgodnie z załącznikiem nr 12                                                      -   2 451 017 zł,

e/ Gimnazja - zgodnie z załącznikiem nr 13                                                        -   5 222 396 zł,

f7 Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - zgodnie z zał. nr 14                             - 17 344 380 ń.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania,

§4

Zarządzenie podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony