Sesje i uchwały Rady Miejskiej w Morągu
Pobierz dane XMLAkt prawny: IV/ 25 /06Drukuj informacjęAkt prawny: IV/ 25 /06Szczegóły informacji
IV/ 25 /06
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: IV/2006
Kadencja: V kadencja
Data wejścia w życie: 2006-12-29
Data podjęcia/podpisania: 2006-12-29
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2006-12-29
Tytuł aktu:
Zmian budżetu Gminy Morąg na rok 2006
Na podstawie:
Treść:
§ 1
1. Uchwala się zmianę dochodów w budżecie Gminy na 2006r zgodnie z załącznikiem nr 1.
- Zmniejsza się plan dochodów o kwotę – 255 477 zł.
§ 2
1. Uchwala się zmianę wydatków w budżecie Gminy na 2006r zgodnie z załącznikiem nr 2.
- zmniejsza się plan wydatków o kwotę - 90 000 zł.
§ 3
1. Ustala się wydatki majątkowe w 2006 roku w wysokości 9 004 692 zł,
a) wydatki inwestycyjne na 2006 rok w wysokości 9 004 692 zł, zgodnie z załącznikiem nr 3.
2
2. Ustala się wydatki na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2006 - 2008 – 32 263 349 zł, zgodnie z załącznikiem nr 3 tj: 2006r – 3 348 595 zł, 2007r – 15 008 407 zł i 2008r – 13 906 347 zł.
§ 4
Ustala się wydatki jednostek pomocniczych Gminy w wysokości 169 347 zł zgodnie z załącznikiem nr 4.
§ 5
Po dokonanych zmianach budżet Gminy na 2006r wynosić będzie:
Dochody - 53 577 621 zł,
Wydatki - 56 302 148 zł.
§ 6
Źródłami pokrycia deficytu budżetu Gminy w wysokości 2 724 527 zł są przychody pochodzące z:
a) kredytów w kwocie - 2 417 883 zł,
b) pożyczek na finansowanie zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej ( prefinansowanie ) - 165 477 zł,
c) wolne środki jako nadwyżka środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu gminy, wynikającej z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych – 141 167 zł
§ 7
1. Prognozuję się łączną kwotę długu Gminy na koniec 2006 roku w wysokości 16 364 604 zł, zgodnie z załącznikami nr 6.
2. Prognozuję się sytuację finansową gminy w latach spłaty długu, zgodnie z załącznikiem 6A
3
3. Uchwala się przychody w wysokości 7 599 734 zł i rozchody w wysokości 4 875 207 zł stanowiące załącznik nr 5,
3
4, Ustala się limit zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek oraz emitowania papierów wartościowych w wysokości 6 965 477 złotych zgodnie z załącznikiem nr 6, z tego na:
a) pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy 2 583 360 złotych,
b) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań tj. kredytów i pożyczek 4 382 117 złotych.
§ 8
Upoważnia się Burmistrza do zaciągania zobowiązań:
1) na finansowanie wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne,
2) na finansowanie wydatków na programy realizowane ze środków Unii Europejskiej,
3) z tytułu umów, których realizacja w roku następnym jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania jednostki i termin zapłaty upływa w roku następnym.
§ 9
Ponadto upoważnia się Burmistrza do:
1) zaciągania kredytów i pożyczek oraz emisji papierów wartościowych na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy do wysokości 3 446 664 zł,
2) dokonywania zmian w planie wydatków polegających na przeniesieniach pomiędzy rozdziałami i paragrafami w ramach działu.
§ 10
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga.
§ 11
1. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia ,
2. Burmistrz niezwłocznie ogłosi niniejszą uchwałę w sposób zwyczajowo przyjęty
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Morągu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Kalinowski Daniel |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2008-12-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Kalinowski Daniel |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-12-01 09:24:30 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-12-01 09:24:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2009-12-10 10:29:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2209 raz(y) |