ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-10-31 13:31:34 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

 

Zadania Osiedli:


1. Udział w rozpatrywaniu spraw socjalno-bytowych, opieki zdrowotnej, kulturalnych, sportu, wypoczynku i innych związanych z miejscem zamieszkania.
2. Organizowanie wspólnych przedsięwzięć na rzecz miejsca zamieszkania,
 
Powyższe zadania realizowane są poprzez:
1. Podejmowanie uchwał w sprawach Osiedla w ramach przyznanych kompetencji,
2. Współuczestnictwo we współorganizowaniu i przeprowadzaniu przez Radę Miejską Konsultacji społecznej projektów uchwał Rady w sprawach o podstawowym znaczeniu dla mieszkańców Osiedla,
3. Występowanie z wnioskami do organów Gminy o rozpatrzenie spraw, których załatwienie wykracza poza możliwości mieszkańców Osiedla,
4. Współpracę z radnym z terenu Osiedla w zakresie organizacji spotkań z wyborcami, dyżurów oraz kierowanie do nich wniosków dotyczących Osiedla,
5. Udział w postępowaniu administracyjnym na zasadach ustalonych dla organizacji społecznych przez Kodeks Postępowania Administracyjnego.
6. Współpracę z samorządami mieszkańców innych Osiedli,
7. Ustalanie zadań dla Zarządu Osiedla.
« powrót do poprzedniej strony