ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-11-29 20:45:17 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

 
 Zaświadczenia z akt ewidencji ludności:
 
 
WYMAGANE DOKUMENTY:
1.     Dowód osobisty.
2.     Pisemny umotywowany  wniosek o wydanie zaświadczenia
3.     Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej
 
OPŁATY:
 Opłata skarbowa:
17 zł – za wydanie zaświadczenia.
  
Należności z tytułu opłaty skarbowej  można wpłacać w kasie urzędu lub na konto Urzędu Miejskiego w banku:
 
BANK MILLENNIUM S.A. w Warszawie 
SWiWT BIG BP LPW PL 
NR:  94 1160 2202 0000 0000 8261 6631
 
 

MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODBIORU:
 
Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich - Ewidencja Ludności pok. Nr 2
  
TERMIN ODPOWIEDZI:
 - do 7 dni
  
PODSTAWA PRAWNA:
1.     Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).
2.     Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.).
3.     Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. nr 225, poz. 1635).
 
 
« powrót do poprzedniej strony