ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-01-23 08:35:28 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

BURMISTRZ MORĄGA
o g ł a s z a
I przetarg ustny nieograniczony
 
na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej stanowiącej własność Gminy Morąg, położonej w Morągu przy ul. Generała Jana Henryka Dąbrowskiego, z przeznaczeniem pod budowę garażu na samochód osobowy, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów obrębu Morąg Nr 2 numerem działki 125/9 - o pow. 32 m2. Nieruchomość położona jest na terenie oznaczonym w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego obszaru miasta Morąg uchwalonych uchwałą Nr XXIII/340/12 Rady Miejskiej w Morągu z dnia 27 września 2012 roku w sprawie: uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru miasta Morąg, symbolem „6KS” – z podstawowym przeznaczeniem gruntów pod obiekty i urządzenia obsługi komunikacji – parkingi samochodowe, stacje paliw, garaże.
Dla nieruchomości prowadzona jest przez Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Morągu Sądu Rejonowego w Ostródzie księga wieczysta nr EL2O/00012982/4.
Termin do złożenia wniosku przez osoby, którym przysługuje pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości na podstawie art. 34 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 ustawy o gospodarce nieruchomościami (jedn. tekst Dz.U. z 2010 r Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) upłynął dnia 18 stycznia 2013 roku.
Cena wywoławcza wynosi – 2.892,00 zł (w tym podatek VAT 23% w kwocie: 540,78 zł)
Przetarg odbędzie się dnia 25 lutego 2013 roku o godz. 11:00
w Urzędzie Miejskim w Morągu sala Nr 26.

minimalne postąpienie wynosi: 30,00 zł.
W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i osoby prawne, jeżeli wpłacą wadium w wysokości 300,00 zł gotówką w kasie Urzędu Miejskiego w Morągu lub na rachunek Urzędu Miejskiego w Morągu w Banku Millennium S.A. w Warszawie Nr konta 32 1160 2202 0000 0000 6193 4146 najpóźniej do dnia 21 lutego 2013 roku. Kasa Urzędu Miejskiego w Morągu czynna jest od godz. 7:30 do godz. 13:30. Na dowodzie wpłaty wadium należy podać numer działki, na którą zostało wpłacone. Dowód wniesienia wadium przez uczestnika przetargu podlega przedłożeniu komisji przetargowej przed otwarciem przetargu.
Uczestnik, który przetarg wygra nabywa nieruchomość będącą przedmiotem przetargu na zasadach określonych w ww. ustawie o gospodarce nieruchomościami.
Nabywca nieruchomości w ciągu 21 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu zostanie zawiadomiony o miejscu i terminie zawarcia umowy sprzedaży. Koszty umowy notarialnej i wpisu do księgi wieczystej ponosi nabywca.
Cena sprzedaży nieruchomości, po pomniejszeniu o wpłacone wadium podlega zapłacie nie później niż do dnia zawarcia umowy przenoszącej własność.
Wadium ulega przepadkowi w razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygrał od zawarcia umowy notarialnej.
Wszelkie informacje o przedmiocie przetargu można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Morągu, pok. Nr 14, tel. 89~757-22-31 wew. 34 lub 35, fax 89~757-21-20, e-mail: .
Przetarg może zostać odwołany tylko z uzasadnionej przyczyny.

Morąg, dnia 2013.01.23.
B U R M I S T R Z
  Tadeusz Sobierajski
« powrót do poprzedniej strony