ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ewidencja Ludności

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-11-29 20:42:08 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

 
Zameldowanie na pobyt stały
 
 
WYMAGANE DOKUMENTY:
1.     Formularz zgłoszenia pobytu stałego.
2.     Dowód osobisty w uzasadnionych przypadkach – inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości.
3.     Zaświadczenie o wymeldowaniu z poprzedniego miejsca pobytu stałego (tylko przy zameldowaniu na pobyt stały).
4.     Odpis skrócony aktu urodzenia – w przypadku osób niepełnoletnich, nieposiadających dokumentu stwierdzającego tożsamość
Do wglądu:
Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu ( umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu)
Uwaga:
 
Osoba przebywająca na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest obowiązana zameldować się w miejscu pobytu stałego najpóźniej w 30 dniu licząc od dnia przybycia do tego miejsca.
 
Zameldowania w miejscu pobytu stałego można dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art. 33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm.), po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego, a w uzasadnionych przypadkach – innego dokumentu pozwalającego na ustalenie tożsamości;
Zameldowanie w lokalu służy wyłącznie celom ewidencyjny i ma na celu potwierdzenie faktu pobytu w tym lokalu.
OPŁATY:
Brak.
 
MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODBIORU:
Urząd Miejski w Morągu
Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich Ewidencja Ludności pok. Nr 2
 
 
TERMIN  
Niezwłocznie.
 
 
PODSTAWA PRAWNA:
1.     Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).
2.     Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.).
3.     Ustawa z dnia 7 grudnia 2012 r. o zmianie ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych oraz niektórych innych ustaw ( poz. 1407).
4.    Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. z dnia 19 grudnia, poz. 1475).
ZAŁĄCZNIKI:
1.     Wzór formularza zgłoszenia pobytu stałego.
2.     Wzór formularza zgłoszenia pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące.
  
« powrót do poprzedniej strony