Ewidencja Ludności
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-02-02 14:09:10 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
1. Dokumenty od wnioskodawcy
- wniosek (podanie) o wymeldowanie z pobytu stałego, wniosek o wymeldowanie z pobytu czasowego lub wniosek wskazujący, że czynność meldunkowa została dokonana wadliwie.
- oryginał dokumentu potwierdzającego aktualny tytuł prawny do lokalu (dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może być umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu)
- wyrok orzekający eksmisję, protokół z wykonanej eksmisji – kserokopia wraz z oryginałem do wglądu
- potwierdzenie wniesienia opłat.
2. Opłaty - 10 zł.
3 Forma załatwienia -wydanie decyzji administracyjnej
4. Termin załatwienia - w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania z możliwością przedłużenia terminu w trybie art. 36 Kpa z przyczyn niezależnych od organu orzekającego.
5. Tryb odwoławczy :
Od decyzji wydanej w pierwszej instancji stronie służy odwołanie do Wojewody Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie Małopolskiego w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.
7. Podstawa prawna
- Art. 31 oraz 35 (dotyczy wymeldowania) ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U. z 2015 r., poz. 388, z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. -kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 j.t.)