ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-10-24 08:00:37 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

 

Samodzielne Stanowiska ds. Rozwoju Lokalnego oraz ds. Rozwoju Lokalnego i Promocji

Inspektor -  Tomasz Faraś

Inspektor -  Katarzyna ZarachowiczTel: (0-89) 757 22 31 wew. 18

Do zadań samodzielnych stanowisk ds. Rozwoju Lokalnego oraz ds. Rozwoju Lokalnego i Promocji należy:
1.      Pozyskiwanie środków zewnętrznych krajowych i zagranicznych na realizację inwestycji gminnych oraz przedsięwzięć pozainwestycyjnych.
2.      Opracowywanie wniosków aplikacyjnych i kompletowanie niezbędnej dokumentacji,
3.      Poszukiwanie i przekazywanie informacji o możliwościach dofinansowania zadań organizacjom pozarządowym , jednostkom podległym Gminie oraz jednostkom pomocniczym, w tym także organizacja spotkań informacyjnych.
4.      Koordynacja realizacji projektów inwestycyjnych:
5.      Realizacja projektów pozainwestycyjnych (projekty szkoleniowe podnoszące kwalifikacje kadry Urzędu – pozabudżetowe źródła finansowania oraz dla lokalnych środowisk – sołectwa, osiedla, dzieci i młodzież).
6.      Poszukiwanie możliwości partnerskiej współpracy z innymi samorządami i ich związkami, sektorem prywatnym, inicjowanie i przygotowywanie wstępnych koncepcji działań inwestycyjnych na zasadach formuły Partnerstwa Publiczno-Prywatnego.
7.      Utrzymywanie bieżących kontaktów z instytucjami Wdrażającymi i Pośredniczącymi odpowiednimi dla realizowanych projektów.
8.      Przygotowywanie, monitorowanie i aktualizacja dokumentów o charakterze strategicznym: program rozwoju lokalnego, strategia rozwoju, lokalny program rewitalizacji, plany rozwoju miejscowości oraz inne pokrewne.
9.      Korelacja lokalnych dokumentów strategicznych z dokumentami szczebla krajowego, wojewódzkiego i powiatowego w kontekście korzystania z funduszy unijnych.
10. Nawiązywanie współpracy partnerskiej z gminami i regionami z krajów Unii Europejskiej w celu realizacji wspólnych projektów.
11. Prowadzenie strony (podstrony) internetowej o realizowanych projektach oraz zamieszczanie bieżących informacji na temat możliwości finansowania projektów przez inne podmioty.
12. Gromadzenie informacji o Gminie w zakresie wybranych warstw informacyjnych.
13. Redagowanie „Wiadomości Ratuszowych”.
14. Organizacja i merytoryczna obsługa spotkań Burmistrza z podmiotami zagranicznymi.
15. Współpraca z organizacjami pozarządowymi:
·          realizacja i monitoring Morąskiej Karty Współpracy oraz rocznego programu współpracy,
·          organizacja otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych,
·          utrzymanie stałych kontaktów z organizacjami pozarządowymi,
·          przekazywanie bieżących informacji, w tym możliwości korzystania z dotacji z budżetu Gminy oraz możliwości dofinansowania realizacji zadań statutowych organizacji ze źródeł zewnętrznych krajowych i zagranicznych,
·          prowadzenie bazy danych o organizacjach pozarządowych.
16. Realizacja zadań z zakresu systemu zarządzania jakością 9001-2000, w szczególności:
·          przeprowadzanie auditów wewnętrznych,
·          doskonalenie systemu zarządzania jakością.
17. Prowadzenie spraw promocji gospodarczej Gminy.
18. Udział w organizacji imprez o charakterze kulturalno-gospodarczym.
19. Prowadzenie spraw promocji Gminy:
1)      opracowywanie rocznych planów promocji oraz ich realizacja,
2)      opracowywanie i wykonywanie materiałów reklamowych i promocyjnych,
3)      współudział w planowaniu imprez promocyjnych Gminy oraz udział w ich organizowaniu,
4)      udział w targach turystycznych.

 

« powrót do poprzedniej strony