ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Przebudowa drogi gminnej od drogi powiatowej nr 1183N w Bogaczewie w kierunku zabudowy kolonijnej wsi.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-07-06 09:53:05 przez Tomasz Faraś

Akapit nr - brak tytułu

Teren, na którym ma powstać inwestycja obejmuje pas drogowy dróg wewnętrznych (gminnych) od miejscowości (od skrzyżowania drogi powiatowej 1183N) w kierunku zabudowy kolonijnej wsi. Droga o nawierzchni gruntowej, fragmentarycznie pokrytej asfaltem charakteryzują się złą jakością nawierzchni, liczne zastoiska wody pogarszają zły stan nawierzchni, brak skutecznego odpływu wody także przyczynia się do destrukcji nawierzchni.  Brak oświetlenia w tym obszarze jest elementem znacznie ograniczającym bezpieczeństwo użytkowników. Połączenie to stanowi jedyną komunikację w stronę zabudowy kolonijnej wsi Bogaczewo oraz zapewnia także dostęp do obiektów turystycznych nad jeziorem Narie. Teren projektowanego zagospodarowania terenu obejmuje teren działek  gminnych począwszy od wsi Bogaczewo do zabuowy mieszkaniowej, Zakładu Rybackiego, terenu Ośrodka
Domów rekreacyjnych i Przystani Żeglarskiej MKŻ "Keja" .  Obecnie droga na części swej długości ma nawierzchnię bitumiczną ułożoną na warstwie żwiru szerokości 4m , a odcinek do Przystani Żeglarskiej posiada
nawierzchnię żwirową.  Odwodnienie drogi powierzchniowe ,bez sieci kanalizacji deszczowej. Brak oświetlenia i chodnika na całej długości drogi. Odcinek 1 tj. A - F = 978 mb, Odcinek 2 tj. D - Q = 625 mb, Odcinek 3 tj. E - R = 90 mb zgodnie projektem przebudowy drogi.
W wyniku przebudowy droga uzyska wymagane parametry dla drogi publicznej - po przebudowie Gmina rozpocznie procedurę nadania kategorii i numeru przedmiotowej drodze. Długość łączna planowanej drogi: 1963 mb. Inwestycja  polega na: wykorzystaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej jako podbudowy, wykonaniu podbudowy tłuczniowej na odcinkach o nawierzchni gruntowej, wykonaniu nawierzchni bitumicznej, wykonaniu ciągów pieszo-rowerowych, wykonaniu zjazdów na przyległe posesje, wykonaniu oświetlenia odcinków z ciągiem pieszo-rowerowym. Parametry projektowane: Droga klasy  L, Prędkość projektowa 40km/h, Kategoria ruchu KR1, Podłoże G-1 z wyjątkiem odcinka P-Q 0+500 - 0+626,49.  Na tym odcinku występuje podłoże G-3: Szerokość drogi  na odcinku A-F , E-R i D-K, K-Q  5,0m, Szerokość zjazdów  4,0-5,0 m, spadek poprzeczny nawierzchni jednostronny  2%, szerokość ciągu pieszo-rowerowego  2,5m, szerokość poboczy 1m, pochylenie poboczy 4%. Na przejściu dla pieszych projektuje się próg zwalniający.
« powrót do poprzedniej strony