Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Pełnomocnik Burmistrza ds.Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Miejsce pracy: Morąg
Wymiar etatu: 1/2 etatu
Ilość etatów: 1
Wydział: Pełnomocnik Burmistrza ds.Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Data udostępnienia: 2016-11-30
Ogłoszono dnia: 2016-11-30 przez Alicja Cydejko
Termin składania dokumentów: 2016-12-12 23:59:00
Nr ogłoszenia: 3/16
Zlecający: Urząd Miejski w Morągu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba, która:
- posiada obywatelstwo polskie,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była karana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiada wykształcenie wyższe ( psychologia, pedagogika, resocjalizacja, nauka o rodzinie),
Wskazane posiadanie umiejętności i doświadczenia z zakresu terapii uzależnień, terapii rodzin, psychoprofilaktyki, socjoterapii.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- tworzenie i wzmacnianie działań na rzecz zmniejszania rozmiarów problemów alkoholowych, narkomanii i przemocy na terenie Gminy Morąg.
- przeprowadzanie diagnozy problemów uzależnień i przemocy oraz przedstawianie propozycji w dziedzinie ich rozwiązywania.
- przygotowywanie, wspólnie z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i przedkładanie Burmistrzowi Morąga corocznie:
- projektu Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów
Alkoholowych,
- projektu Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii,
- projektu preliminarza oraz sprawozdania z realizacji ww. programów,
4) przygotowywanie dokumentów do przeprowadzenia konkursu ofert na
wykonanie poszczególnych zadań w ramach gminnych programów.
5) podpisywanie pod względem merytorycznym dokumentów wynikających z
umów z podmiotami i osobami realizującymi zadania gminnych programów.
6) bieżąca realizacja oraz koordynacja zadań wynikających z gminnych
programów.
7) prowadzenie Punktu Konsultacyjno – Informacyjnego ds. Uzależnień i
Przemocy.
8) współpraca z instytucjami i organizacjami w sferze profilaktyki i
rozwiązywania problemów alkoholowych, narkomanii oraz przemocy.
9) wdrażanie i propagowanie na terenie Gminy ogólnopolskich i regionalnych
kampanii edukacyjnych.
10) udział w sesjach Rady Miejskiej w Morągu oraz posiedzeniach komisji.
11) występowanie przed Sądem Rejonowym w Ostródzie w sprawach o zobowiązanie do leczenia odwykowego oraz na wezwanie innych sądów w sprawach prowadzonych przez Punkt Informacyjno – Konsultacyjny ds. Uzależnień i Przemocy.
V. Wymagane dokumenty:
- currliculum vitae,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie umiejętności i doświadczeń
( np. staż pracy)
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku.
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o następującej treści” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002r. Nr 101,poz.926 z poźn.zm)”,
- oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie karne , postępowanie dyscyplinarne lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-12-12 23:59:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w podwójnych kopertach
( zewnętrzna z adresem, wewnętrzna z napisem „ Nabór – Pełnomocnik Burmistrza ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych „) do dnia 12.12.2016r. w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Morągu p.30 lub przesłać pocztą na adres Urząd Miejski w Morągu ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg.
c. Miejsce:
sekretariat Urzędu Miejskiego w Morągu p.30 lub przesłać pocztą na adres Urząd Miejski w Morągu ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Morągu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Alicja Cydejko |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-11-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Cydejko |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-12-01 11:54:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-12-01 11:57:13 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-12-19 12:40:49 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3466 raz(y) |