Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Zarządzenie Nr 992/23 Burmistrza MorągaDrukuj informację Ogłoszenie numer: Zarządzenie Nr 992/23 Burmistrza MorągaSzczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. numeracji i podziału nieruchomości
Miejsce pracy: Morąg
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Planowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Data udostępnienia: 2023-06-05
Ogłoszono dnia: 2023-06-05
Termin składania dokumentów: 2023-06-20 15:00:00
Nr ogłoszenia: Zarządzenie Nr 992/23 Burmistrza Morąga
Zlecający: Burmistrz Moraga
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne związane z wykonywaniem pracy na danym stanowisku.
Kandydatem może być osoba, która:
1) jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
2) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
3) cieszy się nieposzlakowaną opinią;
4) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
5) posiada wykształcenie wyższe o kierunku: geodezja lub gospodarka przestrzenna.
Wskazane doświadczenie pracy w administracji samorządowej lub rządowej.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres zadań i czynności wykonywanych na stanowisku Inspektora ds. numeracji i podziału nieruchomości:
1) Przygotowywanie projektów postanowień i decyzji Burmistrza dotyczących podziału, rozgraniczenia nieruchomości oraz scalenia;
2) Przyjmowanie oraz zakup na własność Gminy Morąg nieruchomości. Ustalanie i wypłata odszkodowań;
3) Ustalenie opłat adiacenckich z tytułu podziału nieruchomości;
4) Przygotowywanie materiałów w celu wystąpienia do Starostwa Powiatowego z wnioskiem o wywłaszczenie nieruchomości oraz ustalanie i wypłata odszkodowań;
5) Przygotowywanie materiałów celem wystąpienia do właściwych organów z wnioskiem o przekazanie nieruchomości na własność Gminy Morąg;
6) Tworzenie zasobu gruntów na cele zabudowy miasta i wsi;
7) Przejmowanie nieodpłatnie na własność gminy domów mieszkalnych, gospodarczych garaży i infrastruktury mieszkaniowej wraz z przynależnymi gruntami;
8) Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem naw miejscowości i obiektów fizjograficznych;
9) Prowadzenie spraw związanych z podziałem terytorialnym, zmianami granic administracyjnych w części dotyczącej geodezji;
10) Nadawanie i prowadzenie ewidencji numeracji porządkowej nieruchomości;
11) Prowadzenie ewidencji nazw ulic i placów, map przeglądowych oraz oznakowanie ulic i placów;
12) Zawiadamianie właścicieli nieruchomości o dokonanych zmianach nazw ulic i placów oraz numerów porządkowych nieruchomości;
13) Przygotowanie projektów uchwał w sprawach nazw ulic i placów, a także wznoszenia pomników;
14) Komunalizacja mienia Skarbu Państwa oraz prowadzenie spraw związanych z nabywaniem przez gminę nieruchomości z zasobu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa;
15) Prowadzenie spraw związanych ze zniesieniem współwłasności nieruchomości stanowiących współwłasność Gminy Morąg;
16) Prowadzenie spraw związanych ze zniszczeniem, usunięciem, przesunięciem i uszkodzeniem znaków granicznych nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy Morąg;
17) Prowadzenie spraw dotyczących zamówień dokumentacji geodezyjnej oraz kontrola właściwego jej opracowania;
18) Wykonywanie innych poleceń przełożonych.
Pracownik jest uprawniony do współdziałania w ramach ustalonych obowiązków służbowych z instytucjami samorządowymi, społecznymi i państwowymi oraz osobami fizycznymi w tym m. in.:
1) Jednostkami wykonawstwa geodezyjnego;
2) Starostwem Powiatowym w Ostródzie;
3) Wydziałami miejscowymi Urzędu;
4) Zamiejscowym Wydziałem Ksiąg Wieczystych w Morągu Sądu Rejonowego w Ostródzie;
5) Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa Oddział w Olsztynie.
Pracownik jest odpowiedzialny za:
1) Posiadany sprzęt geodezyjny i biurowy;
2) Zasób geodezyjny ( mapy, wykazy);
3) Wnikliwe i terminowe załatwienie spraw wynikających z zakresu czynności.
Pracownik prowadzi:
1) Teczkę referenta;
2) Zbiór przepisów prawnych obowiązujących na powierzonym stanowisku pracy;
3) Następujące teczki przedmiotowe:
- 0272- Umowy zawarte w wyniku postępowań w trybie zamówień publicznych [B10] (teczka wspólna).
- 6830 – Rozgraniczenia nieruchomości [A]
- 6831 – Podziały nieruchomości [A ]
- 6832 - Scalanie nieruchomości [A]
- 6833 – Odszkodowanie za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne [BE10]
- 6810- Ewidencja nieruchomości [A] ( teczka wspólna)
- 6822 – Przyjmowanie nieruchomości na rzecz gminy [A]
- 6823-Zakup nieruchomości [A]
- 6824- Zniesienie współwłasności nieruchomości [A]
- 6825-6825- Komunalizacja mienia Skarbu Państwa [A]
- 6620 – Numeracja porządkowa nieruchomości [A]
- 6625 – Nazewnictwo placów i ulic [A]
- 3134 – opłata adiacencka [B10]
- 0110 – Tworzenie, łączenie i znoszenie jednostek podziału terytorialnego oraz zmiany ich granic [A]
- 0111 – Tworzenie , łączenie i znoszenie sołectw, dzielnic itp. oraz zmiany ich granic [A]
- 0113 -Ustalenie i zmiany nazw miejscowości i obiektów fizjograficznych [A]
- 1431 – Udostępnienie informacji publicznej [BE5] (wspólna teczka)
- 0632- Planowanie w jednostce organizacyjnej [BE5] (teczka wspólna)
- 0643- Sprawozdawczość w jednostce organizacyjnej [BE5] (teczka wspólna)
Następujące teczki pomocnicze:
1) teczkę spraw do załatwienia;
2) teczkę do podpisu.
Pracownik organizuje swoją pracę zgodnie z niniejszym zakresem czynności, ściśle przestrzega obowiązujących przepisów prawnych, sumiennie wykonuje zadania planowe oraz polecenia swoich przełożonych.
Pracownik zastępuje – inspektora ds. ewidencji, przekazywania w trwały zarząd oraz podwyższenia kapitału zakładowego spółek nieruchomości komunalnych w czasie jej nieobecności w pracy. W okresie zastępstwa wykonuje wszystkie czynności przewidziane dla stanowiska zastępowanego.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) Curriculum Vitae;
2) list motywacyjny;
3) kwestionariusz osobowy;
4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje;
5) kopie dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności i doświadczenie (np. świadectwa pracy),
6) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku,
7) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie karne, postępowanie dyscyplinarne lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie,
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”, zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781).
Po zakończeniu procedury naboru, wybrany kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-06-20 15:00:00
b. Sposób:
Sposób i termin składania ofert:
Oferty należy składać w podwójnych kopertach: (zewnętrzna z adresem Urzędu Miejskiego w Morągu, wewnętrzna z napisem: „Nabór - Inspektor ds. numeracji i podziału nieruchomości w Wydziale gospodarki Nieruchomościami, Planowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Rolnictwa”) w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Morągu (II piętro, pokój 30) przy ul. 11 Listopada 9 w Morągu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Morągu ul. 11 Listopada 9, 14- 300 Morąg do dnia 20.06.2023 r. do godz. 15:00 (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Morągu).
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Zarządzenie Nr 992/23 Burmistrza MorągaDrukuj informację Ogłoszenie numer: Zarządzenie Nr 992/23 Burmistrza Morąga
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Morągu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Angela Szulc |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-07 13:17:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Ilona Niewiadomska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-07 13:22:04 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Ilona Niewiadomska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-06-27 10:09:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2603 raz(y) |