Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 228/11Drukuj informację Ogłoszenie numer: 228/11Szczegóły informacji
Ogłoszenie: referent ds. ewidencji, przekazywania w trwały zarząd nieruchomości
Miejsce pracy: Morąg
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Planowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Data udostępnienia: 2011-11-30
Ogłoszono dnia: 2011-11-30 przez Alicja Cydejko
Termin składania dokumentów: 2011-12-09 00:00:00
Nr ogłoszenia: 228/11
Zlecający: Urząd Miejski w Morągu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- posiada obywatelstwo polskie,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiada wykształcenie wyższe w zakresie geodezji lub administracji
b. Wymagania dodatkowe:
Wskazane doświadczenie w pracy samorządowej lub rządowej
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie ewidencji nieruchomości komunalnych.
- Wydawanie zaświadczeń o wykonaniu pierwokupu.
- Przekazywanie nieruchomości komunalnych w trwały zarząd.
- Przekazywanie nieruchomości komunalnych na tworzenie i podwyższanie kapitału zakładowego spółek.
- Udział w wykonywaniu sprawozdań do GUS.
- Analiza aktów notarialnych, prowadzenie postępowania oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych o naliczeniu jednorazowej opłaty planistycznej.
- Przygotowywanie wniosków do sądu o uregulowanie stanu prawnego nieruchomości osób fizycznych niezbędnych dla potrzeb gminy.
- Prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności.
- Przygotowywanie projektów decyzji o stwierdzeniu wygaśnięcia prawa użytkowania i prawa trwałego zarządu.
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2011-12-09 00:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Morągu lub przesłać do dnia 09.12.2011r. na adres: Urząd Miejski w Morągu, 14-300 Morąg ul. 11 Listopada 9 z dopiskiem :” Nabór – referent ds. ewidencji, przekazywania w trwały zarząd nieruchomości komunalnych oraz podwyższania kapitału zakładowego spółek ”.
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9 14-300 Morąg
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Morągu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Alicja Cydejko |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-12-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Naczelnik Wydziału OS |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-12-01 09:34:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-12-01 09:34:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-12-21 09:49:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5896 raz(y) |