ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 228/11Drukuj informację Ogłoszenie numer: 228/11

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent ds. Inwestycji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Morąg

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Planowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Rolnictwa

Data udostępnienia: 2011-11-30

Ogłoszono dnia: 2011-11-30 przez Alicja Cydejko

Termin składania dokumentów: 2011-12-09 00:00:00

Nr ogłoszenia: 228/11

Zlecający: Urząd Miejski w Morągu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. posiada obywatelstwo polskie,
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. posiada wykształcenie wyższe w zakresie geodezji lub administracji
b. Wymagania dodatkowe:
Wskazane doświadczenie w pracy samorządowej lub rządowej

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie ewidencji nieruchomości komunalnych.
  2. Wydawanie zaświadczeń o wykonaniu pierwokupu.
  3. Przekazywanie nieruchomości komunalnych w trwały zarząd.
  4. Przekazywanie nieruchomości komunalnych na tworzenie i podwyższanie kapitału zakładowego spółek.
  5. Udział w wykonywaniu sprawozdań do GUS.
  6. Analiza aktów notarialnych, prowadzenie postępowania oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych o naliczeniu jednorazowej opłaty planistycznej.
  7. Przygotowywanie wniosków do sądu o uregulowanie stanu prawnego nieruchomości osób fizycznych niezbędnych dla potrzeb gminy.
  8. Prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności.
  9. Przygotowywanie projektów decyzji o stwierdzeniu wygaśnięcia prawa użytkowania i prawa trwałego zarządu.

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae,
  2. list motywacyjny,
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku,
  5. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
  7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2011-12-09 00:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Morągu lub przesłać do dnia 09.12.2011r. na adres: Urząd Miejski w Morągu, 14-300 Morąg ul. 11 Listopada 9 z dopiskiem :” Nabór – referent ds. ewidencji, przekazywania w trwały zarząd nieruchomości komunalnych oraz podwyższania kapitału zakładowego spółek ”.
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9 14-300 Morąg

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony