Ogłoszenie - protokół
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2010Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2010Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent ds. Inwestycji - protokół
Miejsce pracy: Morąg
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Wydział Komunalno Inwestycyjny
Data udostępnienia: 2010-02-11
Ogłoszono dnia: 2010-02-11 przez Alicja Cydejko
Termin składania dokumentów: 2010-03-01 00:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2010
Zlecający: Urząd Miejski w Morągu
I. Regulamin oceny:
Regulamin Pracy Komisji Rekrutacyjnej
§ 1
Pracami Komisji kieruje Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej.
§ 2
Praca Komisji przebiega w dwóch etapach:
I.Rozpatrzenie ofert.
Po upływie terminu do złożenia ofert Komisja rozpoczyna swoją pracę nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od dnia upływu terminu do składania ofert przez kandydatów. Komisja zapoznaje się z dokumentami złożonymi przez kandydatów i ustala czy spełniają one warunki formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze oraz ustala listę kandydatów spełniających te wymagania i umieszcza informację w Biuletynie Informacji Publicznej. Przewodniczący Komisji w terminie 5 dni od posiedzenia Komisji, na którym zakończono formalne badanie ofert, zawiadamia kandydatów, których oferty odrzucono o przyczynie jej odrzucenia oraz kandydatów, którzy zakwalifikowali się do drugiego etapu o miejscu i terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
II.Wybór kandydata
Z kandydatami, których oferty spełniają wymogi formalne Komisja przeprowadza rozmowy kwalifikacyjne, których celem jest nawiązanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem i weryfikacja informacji zawartych w ofercie. Rozmowa kwalifikacyjna pozwoli również zbadać predyspozycje i umiejętności kandydata gwarantujące prawidłowe wykonywanie obowiązków a szczególnie w zakresie prowadzenia inwestycji, kodeksu postępowania administracyjnego, oraz cele zawodowe kandydata. Każdy członek Komisji podczas rozmowy przydziela kandydatowi punkty w skali od 0 do 10. Po przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej Komisja wybiera kandydata, który wykazał najwyższą liczbę punktów. Po zakończeniu procedury naboru Komisja sporządza protokół, który zawiera w szczególności:1)określenie stanowiska urzędniczego, na który był prowadzony nabór, liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i adresy kandydatów uszeregowanych według spełniania przez nich poziomu wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze,
2)informację o zastosowanych metodach i technikach naboru oraz uzasadnienie dokonanego naboru.
§ 3
-
Przewodniczący Komisji niezwłocznie po sporządzeniu protokołu przedstawia go Burmistrzowi Morąga.
-
Decyzję o zatrudnieniu kandydata wyłonionego z drodze naboru podejmuje Burmistrz Morąga.
§ 4
Informację o wyniku naboru umieszcza się w BIP i na tablicy ogłoszeń przez okres co najmniej 3 miesięcy.
II. Zastosowane techniki naboru:
- rozmowa kwalifikacyjna
III. Lista osób ocenionych pozytywnie:
Lp | Nazwisko i imię | Miejsce zamieszkania | Wynik testu | Wynik rozmowy | Suma punktów |
---|---|---|---|---|---|
1 | Korepta Joanna | Morąg | b/d | 15 | 15 |
IV. Uzasadnienie oceny:
Suma punktów nadanych przez członków komisji - 15 na 30 możliwych.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Morągu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Alicja Cydejko |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-03-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Naczelnik Wydziału OS |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-03-18 08:49:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-03-18 08:55:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-03-18 09:57:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 7578 raz(y) |