Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

51/07

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: -

Kadencja: V kadencja

Data wejścia w życie: 2007-02-12

Data podjęcia/podpisania: 2007-02-12

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2007-02-12

Tytuł aktu:

układu wykonawczego budżetu Gminy Morąg na rok 2007

Na podstawie:

Na podstawie art. 186 ust.l pkt li 2 oraz ust. 2,3,4 Ustawy z 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych / DZ.U . z 2005 r. Nr 249, poz. 2104 z późniejszymi zmianami /,oraz Uchwały Nr V /34/ 07 Rady Miejskiej w Morągu z dnia 25 stycznia 2007 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Morąg na 2007r.

Burmistrz Morąga zarządza, co następuje

Treść:

 

§1

Ustalam    szczegółowy    podział    dochodów    budżetu    Gminy    Morąg    na    rok    2007


zgodnie z załącznikiem Nr 1,   w łącznej    kwocie  - 57 279 682zł,    w tym:

1.             Dochody Budżetu Gminy - Organu                                             - 30 432 163zł,

dochody z tytułu dotacji i subwencji zgodnie z załącznikiem Nr 2         - 25 919 748zł, 214 473zł,

2.             Dochodyjednostek budżetowych                                                - 531515zł,

a/ Urząd Miejski - zgodnie z załącznikiem Nr 3 b/Szkoły Podstawowe - zgodnie z załącznikiem Nr 4 c/ Przedszkola - zgodnie z załącznikiem Nr 5 d/ Gimnazja - zgodnie z załącznikiem Nr 6 e/ MOPS - zgodnie z załącznikiem Nr 7                                                   - 69 247zł, 112 536zł,

§2

Ustalam        szczegółowy   podział   wydatków   budżetu    Gminy   Morąg   na   rok   2007
zgodnie z załącznikiem Nr 8,     w łącznej kwocie           -   56 365 682 zł,   w tym:

1.     Wydatki jednostek budżetowych:

a/ Urząd Miejski - zgodnie z załącznikiem nr 9               -   19 350 205 zł,

w tym:


wydatki majątkowe             -   8 126 655 zh

dotacje z budżetu Gminy    -  3 143 000 zł,

rezerwa celowa-wy datki jednostek pomocniczych      -      185 000 zł,

rezerwa ogólna     -      100 000 zł,

obsługa długu publicznego              -     530 000 zł,

wydatki z tytułu poręczeń i gwarancji             -     461432 zł,

przeciwdziałanie alkoholizmowi        -     350 000 zł,

pozostałe wydatki               -  8 453 899 zł.

b/ Straż Miejska - zgodnie z załącznikiem nr 10             - 225 719 zł,

c/ Szkoły Podstawowe - zgodnie z załącznikiem nrll     -11 771 965 zł,

d/Przedszkola-zgodnie z załącznikiem nr 12    -   2 451 017 zł,

e/ Gimnazja - zgodnie z załącznikiem nr 13      -   5 222 396 zł,

f7 Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - zgodnie z zał. nr 14     - 17 344 380 ń.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania,

§4

Zarządzenie podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.

Załączniki