Rejestr zmian
Pobierz dane XMLAkt prawny: XL/639/10Drukuj informacjęAkt prawny: XL/639/10Szczegóły informacji
XL/639/10
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: XL/10
Kadencja: I kadencja
Data wejścia w życie: 25.02.2010
Data podjęcia/podpisania: 2010-02-25
Tytuł aktu:
zaciągnięcia kredytu bankowego długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Morąg na rok 2010.
Na podstawie:
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 9 lit. c oraz art. 58 ust. 1 Ustawy z dnia 8 marca 1990r o samorządzie gminnym /Dz. U. Nr 142 poz. 1591 z 2001 roku z późniejszymi zmianami/ oraz art.89 ust 1 pkt.2, art. 91 i art. 217 ust. 2 pkt. 2 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r o finansach publicznych /Dz. U. Nr 157 poz.1240/ .
Treść:
Rada Miejska w Morągu uchwala, co następuje;
§ 1
Zaciąga się kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 5 700 000 złotych ( Pięć milionów siedemset tysięcy złotych ) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Morąg na rok 2010.
§ 2
Kredyt przeznacza się na finansowanie wydatków inwestycyjnych, na następujące zadania inwestycyjne:
1) „ Modernizacja ulicy Moniuszki na Osiedlu Kolonia Warszawska w Morągu” – 700 000zł.
2) „ Budowa Sali gimnastycznej z łącznikiem przy SP w Łącznie Gmina Morąg” - 2 000 000zł.
3) „ Modernizacja budynku i zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem Szkoły Podstawowej Nr 4 w Morągu” - 3 000 000zł.
§ 3
Ustala się okres karencji spłaty kredytu do 31 grudnia 2011 roku.
§ 4
Spłatę zaciągniętego kredytu rozkłada się na lata 2012-2019 w następujących ratach w poszczególnych latach spłaty:
- rok 2012 - 300 000 zł,
- rok 2013 - 500 000 zł,
- rok 2014 - 500 000 zł,
- rok 2015 - 700 000 zł,
- rok 2016 - 700 000 zł,
- rok 2017 - 900 000 zł,
- rok 2018 - 1 000 000 zł,
- rok 2019 - 1 100 000 zł,
§ 5
Źródłem spłaty kredytu będą dochody własne budżetu Gminy, pochodzące z udziałów Gminy w podatku dochodowym od osób fizycznych.
§ 6
Udziela się pełnomocnictwa do zawarcia umowy kredytu Burmistrzowi Morąga Tadeuszowi Sobierajskiemu po uzyskaniu pozytywnej opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie.
§ 7
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga.
§ 8
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.
§ 1
Zaciąga się kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 5 700 000 złotych ( Pięć milionów siedemset tysięcy złotych ) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Morąg na rok 2010.
§ 2
Kredyt przeznacza się na finansowanie wydatków inwestycyjnych, na następujące zadania inwestycyjne:
1) „ Modernizacja ulicy Moniuszki na Osiedlu Kolonia Warszawska w Morągu” – 700 000zł.
2) „ Budowa Sali gimnastycznej z łącznikiem przy SP w Łącznie Gmina Morąg” - 2 000 000zł.
3) „ Modernizacja budynku i zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem Szkoły Podstawowej Nr 4 w Morągu” - 3 000 000zł.
§ 3
Ustala się okres karencji spłaty kredytu do 31 grudnia 2011 roku.
§ 4
Spłatę zaciągniętego kredytu rozkłada się na lata 2012-2019 w następujących ratach w poszczególnych latach spłaty:
- rok 2012 - 300 000 zł,
- rok 2013 - 500 000 zł,
- rok 2014 - 500 000 zł,
- rok 2015 - 700 000 zł,
- rok 2016 - 700 000 zł,
- rok 2017 - 900 000 zł,
- rok 2018 - 1 000 000 zł,
- rok 2019 - 1 100 000 zł,
§ 5
Źródłem spłaty kredytu będą dochody własne budżetu Gminy, pochodzące z udziałów Gminy w podatku dochodowym od osób fizycznych.
§ 6
Udziela się pełnomocnictwa do zawarcia umowy kredytu Burmistrzowi Morąga Tadeuszowi Sobierajskiemu po uzyskaniu pozytywnej opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie.
§ 7
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga.
§ 8
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.