ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: 48/07Drukuj informacjęAkt prawny: 48/07

Szczegóły informacji

48/07

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: -

Kadencja: V kadencja

Data wejścia w życie: 2007-01-31

Data podjęcia/podpisania: 2007-01-31

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2007-01-31

Tytuł aktu:

powołania komisji do rozpatrzenia wniosków realizowanych w ramach Gminnego programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Na podstawie:

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późniejszymi zmianami ) zarządzam, co następuje:

Treść:

§1

Powołuję komisję do rozpatrzenia wniosków na realizację zadań w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2007 rok, w składzie:

Andrzej Kikoła     - Przewodniczący

Jan Zambrzycki    - Członek

Jan Szydłowski    - Członek

Agnieszka Małecka            - Członek

Marek Raćkowski                - Członek

Urszula Stemplińska           - Członek

§2          

Zobowiązuję komisję do przedstawienia wyników pracy w terminie do 15 lutego 2007 r.   

§3         

Zarządzenie wchodzi z dniem wydania.

« powrót do poprzedniej strony