Rejestr zmian
Pobierz dane XMLAkt prawny: 35/07Drukuj informacjęAkt prawny: 35/07Szczegóły informacji
35/07
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Nieobowiązujący
Sesja: -
Kadencja: V kadencja
Data wejścia w życie: 2007-01-03
Data podjęcia/podpisania: 2007-01-03
Tytuł aktu:
powołania komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usług geodezyjnych.
Na podstawie:
Na podstawie art. 30, ust. 2, pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (jedn. tekst Dz.U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) i art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku ,,Prawo zamówień publicznych" (jedn. tekst Dz.U. z 2006 roku Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.)
Treść:
§ 1. Powołuję komisję przetargową do oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego na dzień 12 stycznia 2007 roku na wykonanie usług geodezyjnych polegających na połączeniu 6 działek w I działkę oraz podziale 3 działek gruntu w celu wydzielenia około 92 działek gruntu zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego terenu zabudowy rekreacyjnej, turystycznej i rolniczej w miejscowości Kretowiny w Gminie Morąg oraz do badania i oceny ofert, w składzie:
1. Andrzej Kikoła - Przewodniczący
2. Ryszard Kalinowski - Członek
3. Krzysztof Wiśniewski Członek
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.