ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: 17/06Drukuj informacjęAkt prawny: 17/06

Szczegóły informacji

17/06

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Nieobowiązujący

Sesja: -

Kadencja: V kadencja

Data wejścia w życie: 2006-12-20

Data podjęcia/podpisania: 2006-12-20

Tytuł aktu:

powołania komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usług geodezyjnych.

Na podstawie:

Na podstawie art. 30, ust. 2, pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (jedn. tekst Dz.U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) i art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku „Prawo zamówień publicznych" (jedn. tekst Dz.U. z 2006 roku Nr 164, poz. 1163 z późn.zm)

Treść:

§ 1. Powołuję komisję przetargową do oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego na dzień 28 grudnia 2006 roku na wykonanie usług geodezyjnych polegających na podziale 13 działek gruntu na 76 działek oraz wznowieniu i wskazaniu granic 6 działek gruntu (33 punktów granicznych), położonych na terenie miasta i gminy Morąg oraz do badania i oceny ofert, w składzie:

1.      Andrzej Kikoła - Przewodniczący

2.      Ryszard Kalinowski Członek

3.      Krzysztof Wiśniewski - Członek

 § 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

« powrót do poprzedniej strony