Rejestr zmian
Pobierz dane XMLAkt prawny: 17/06Drukuj informacjęAkt prawny: 17/06Szczegóły informacji
17/06
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Nieobowiązujący
Sesja: -
Kadencja: V kadencja
Data wejścia w życie: 2006-12-20
Data podjęcia/podpisania: 2006-12-20
Tytuł aktu:
powołania komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usług geodezyjnych.
Na podstawie:
Na podstawie art. 30, ust. 2, pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (jedn. tekst Dz.U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) i art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku „Prawo zamówień publicznych" (jedn. tekst Dz.U. z 2006 roku Nr 164, poz. 1163 z późn.zm)
Treść:
§ 1. Powołuję komisję przetargową do oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego na dzień 28 grudnia 2006 roku na wykonanie usług geodezyjnych polegających na podziale 13 działek gruntu na 76 działek oraz wznowieniu i wskazaniu granic 6 działek gruntu (33 punktów granicznych), położonych na terenie miasta i gminy Morąg oraz do badania i oceny ofert, w składzie:
1. Andrzej Kikoła - Przewodniczący
2. Ryszard Kalinowski Członek
3. Krzysztof Wiśniewski - Członek