ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Morągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: XXV/393/08Drukuj informacjęAkt prawny: XXV/393/08

Szczegóły informacji

XXV/393/08

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: XXV/2008

Kadencja: V kadencja

Data wejścia w życie: 2008-10-30

Data podjęcia/podpisania: 2008-10-30

Tytuł aktu:

zmian budżetu Gminy Morąg na rok 2008

Na podstawie:

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 zpóin. zm.) oraz art. 165, art, 184, art. 188 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (t.j. z 2005 r., Dz. U. Nr 249, poz. 2104 zpóżń. zm.).

Treść:

 

§1

Zmianę dochodów w budżecie Gminy na 2008r. zgodnie z załącznikiem nr 1.

zwiększa plan dochodów o kwotę —   895 779zł.

§2

Zmianę wydatków w budżecie. Gminy na 2008r. zgodnie z załącznikiem nr 2. zwiększa plan wydatków o kwotę -   895 779 zł.

§3

Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w wysokości 11 317 993 zł, zgodnie z załącznikiem nr 3.

§4

  1. Limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2008-2010, zgodnie z
    załącznikiem nr 4.
  2. Wydatki inwestycyjne w 2008 roku w wysokości 9 378 453 zł, zgodnie z zalącznildem nr 4
    i4A.
  3. Pozostałe wydatki majątkowe nie będące inwestycjami w wysokości 1 863 254zL zgodnie z
    załącznikiem nr 4b.

§5

Po dokonanych zmianach budżet Gminy na 2008r. wynosić będzie:
1 .Dochody ogółem    - 
63 686 137 zł,           z tego:

  • dochody bieżące          - 56 965 703 zł,
  • dochody majątkowe         -    6 720 434 zł.

2.Wydatki ogółem     -   67 031 469 zł.           z tego:

  • wydatki bieżące           - 55 789 762 zł,
  • wydatki majątkowe         -11 241 707 zł

§6

Wydatki jednostek pomocniczych Gminy w wysokości 212 113zł zgodnie z załącznikiem nr5

§7

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Morąga.

§8

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia ,

Buimistrz niezwłocznie ogłosi niniejszą uchwałę w sposób zwyczajowo przyjęty.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony